ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Clara Olsson - 17 maj 2012 10:04

hejsan! ^^

jag fick ju gå upp rätt så tidigt idag, skulle fixa mig.. eftersom jag ska träffa en specill person idag ;)

och den personen är... MAIIA <3

jag ska in för att träffa hon och hennes kompis :) kommer nog bli bra ;p

är färdig fixat ska bara borsta tänderna och så.. C:

bussen här ifrån går 10.31, men dom är framme 10.40 så vet inte om jag hinner fram innan dom.. men jaja :/

annars är de bara bra, lite trött dock då.. men jaja ^^

skriver mer ikväll c:

hejdå ;*

 

Av Clara Olsson - 16 maj 2012 22:59

ljudet är inte de bästa, och när jag blir ''frustrerad'' så byter jag dealekt.. ;$

och start bilden skäms jag över där med..


 

Av Clara Olsson - 16 maj 2012 22:33

godkväll ;)

Moa gick nyss ifrån datorn för att gå och duscha, men istället sitter hon och tittar på ''Powerpuff Flingorna'' de gick ju lyckat.. ^^

så jag tog chansen och gick in på datorn eftersom moa har suttit vid den hela dagen -.-

men jaja.. Vi har ju ''FF'' nu, så nu blir de FEEEESSSSTAAAA!! eller kanske inte ;D

vi ska väl bara luffa runt som vanligt :p

hade även lite badhairday idag, så jag fick ju gå runt som en mupp.. men vad vore världen utan muppa? man måste ju ha muppar för att överleva, har jag inte rätt? ;)

som sagt, imorgon ska jag träffa en speciell person ^^ de får ni veta lite mer imorgon C: och på fredag så ska jag och moa leta efter skolavslutnings kläder till mig, sen så ska jag även färga håret på moas kompis Sofi :p sen på lördag åker jag upp till filipstad och sen på söndag så åker jag hem ^^

tar med kamran, så bilder kommer C:

ehumm.. jo, matte provet som vi hade idag gick superduper bra för min del! ;d

fast hela skolan idag gick skiit bra, tycker jag då da ^^

sen på måndag har vi pefliktions halv dag, men eftersom jag går i draman och är frivilig så ska jag gå till draman efter skolan för att öva till pjäsen :p

nu har jag nog inte så mycket att skirva ^^

hejdå ;*

badhairday..

 

Av Clara Olsson - 16 maj 2012 07:29

hejsan och godmorgon! ;3

bloggade inget igår kväll eftersom jag inte hade tillgång till datorn ;p

men iallafall.. ska inte gå på bio med Pontus imorgon.. ska försöka hitta nån som vill idag istället C:

jag jobbade även inget igår heller, eftersom de inte fanns så mycket kvar att göra ;d

men kanske lite idag, om jag hörde rätt ^^

men imorgon ska jag träffa en SPECIELL person ;) och de får ni möjligvis reda på imorgon ^^

snart ska jag borsta tänderna, smsa Jossan och få i mig något att äta... fast de kommer inte att gå så bra.. men är as hungrig D;

Onsdagar i skolan är fan den bästa dagen ju, här får ni en lista på varför onsdag är den bästa dagen på veckan :

1. låååånga raster.

2.vi har tre riktiga lektioner

3. kören är sista timmen :3

4. brukar va god mat på onsdagar ^^

5. miljöprojekt (stav.)

men jaja, ska fixa något att äta om jag orkar och så..

vi hörs senare! :p

hejdå ;*

ny tagen bild -.-

 

Av Clara Olsson - 15 maj 2012 07:38

godmorgon ;)

jag har nyss fixat klart mig, sitter här och dricker lite O'boy, enda till frulle :p

eftersom jag kan inte äta såhäär tidigt på morgonen, då spyr jag upp allt ;s därrför äter jag inte.. ^^

känner mig även jävligt tjock just nu C; sitter med min ''I love U  more'' tröjja, har inte avänt den sen sommras :3

och den gör så man ser rätt tjock ut, men jaja.. palla bry sig?

om typ 5 minuter ska jag börja gå mot Josefin, hennes mamma ska köra oss idag! :D

SLIPPER ATT SITTA PÅ JOSEFINS BAKETHÅLLARE IDAG, YEEEEEEEEEEES!!! C:

idag blir de iallafall att jobba (y' skriver mer ikväll ;)

hejdå ;*

MaiiaAndersson, jag saknar dig !

vill ha dig, som jag hade dig då!

jag älskar dig än..

ta mig tillbaka, jag klarar inte mig utan dig!

JAG ÄLSKAR DIG!

de här gjorde hon till mig igår, tågfärdig :')

http://www.youtube.com/watch?v=0C08HiKHeaA

Av Clara Olsson - 14 maj 2012 22:31

 hejsan! :D

blev inget jobba idag, men va med Sabina och Lina idag ^^ SUPER KUL! dom gjorde min dag ;)

draman va toppen idag, guud va jag älskar att vara där c:

as bra idag blev de ^^ TACK TJEJER! :3

sen när jag kom hem satte jag min och kollade på tv, messade osv ;d

sen åt jag, duschade jag och sen kollade på ALCATRAZ ^^

imorgon blir de att jobba iallafall :p

Hejdå ;*

bild från häromdan.. :3

 



Av Clara Olsson - 14 maj 2012 08:23

godmorgon! :)

jag är på topp just nu, och tänker inte berätta något fören svaret kommer ^^

känner mig allmänt busig just nu :p

jag är nyfixad, ska snart borsta tänderna C: ska gå till skolan med min kära syster idag, RÄDDA MIG! ;)

vad mer? de blir nog jobba idag må jag tro ;d

skriver nog mer ikväll ;3

hejdå ;*

dagens outfit.

rooosa linne och svarta jeeans ^^

*ser amällt fet ut, men de få vara..*

 

en bild som jag tog igår kväll :p

funderar på att klippa av håret.. c:

 


Av Clara Olsson - 13 maj 2012 21:00

hejsan! ^^

blev ingen Issabelle idag, eftersom jag inte fick tag i henne :)

men jaja, istället va jag med Albin och Erik, de va rätt okej faktis ;3

vi gjorde väl inte så mycket, mest chillade, hoppade stusmatta xd, fotboll osv C; rätt lugn dag i dag ;)

imorgon är de skola, ska väl jobba efter de tror ja ;p

sen så är de väl bara skola och jobb hela veckan.. :D förutom på torsdag, då blir de nog bio.. C: hoppas jag ^^

jaja, nu lyssnar jag på musik och chattar med folk ;d

ska snart tvätta av sminket och borsta tänderna för att lägga mig, så jag är utvilda tills imorgon :p

hejdå ;*

nån bild ;d

 



Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards