ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Clara Olsson - 20 maj 2012 23:08

Du får mig att andas, du får mig att le.

den käleken du ger mig, gör mig knä svag.

att krama om dig, kyssa dig, vakna upp brevid dig den känslan kan ingen annana slå.

jag älskar dig så mycket så de gör ont i kroppen, på den mest plågsamma men ändå underbaraste sätt som går

varje gång jag får hålla din hand och visa hela världen att du är min och endas min, den stunden svävar jag på moln.

den gången du sa att du gillade mig va Fredagen den 6 April, de va då jag började andas.

jag kan inte tänka klart, för du är i mina tankar hela tiden.

varje gång jag blundar så ser jag dig, och jag hör din röst säga sånna där typiska ''Maiia'' saker och då vill jag bara att du ska vara här, här med mig!

varje gång vi går ifrån varandra gör de ont och allt blir svart, men sen så har jag alltid något att längta efter.

jag blev kär i dig redan första gången jag såg in i dina ögon, jag blev knösvag för dig redan första kramen och den där första kyssen... ooohh guud, då va jag i himmelen. De är de bästa som finns, att kyssa dig!

jag klarar mig inte utan dig, älskling!

kälek i första ögonkastet

jag älskar dig, jag saknar dig !

 

Av Clara Olsson - 20 maj 2012 20:56

hej! :)

just nu sitter jag i min säng och tittar på Andra Avenyn säsong 1, och guud så jag saknar den serien.. :/

idag har jag bara suttit på mitt rum och kollat på andra avenyn, va inte med jossan idag ^^ orkade inte, och de blev lite sent :p

så för de mesta idag har väl vart sovit och tittat på datorn då och messat med älsklingen :D

men jag har för de mesta tagit lugnt, som där imot känns väldigt skönt ^^ en dag för mig själv ;p

imorgon så är de ju måndag, då är de även refliktions halvdag på vår skola, men draman är i gång ändå ^^

måste verkligen öva in mina repliker :$

men jaja.. :D

ni får nog bilder från festivalen imorgon, orkar inte lägga över på datorn nu ^^

så ni får en bild på mig, jesper och Carro och även ronja som sitter lite ensam:p

Hejdå ;*

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards