ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Clara Olsson - 7 juni 2011 14:46

TJABBA :DDD

Nu äre så här att jag fortsätter med bloggplatsen :)  YEAH ! :D

men idag vare ju skola , det var som alla andra dagar och imorgon har vi lekiaden , det kommer bli bra .. trorjag :D

men idag fick jag läsa för några 6-åringar , hehe .. dom klängde rätt så mkt asså :DD

men det är vart en cool dag tills nu .. nu mår jag inte värst bra och tänker inte berätta varför jag mår så här ..

HEJDÅ , ingen bild idag :D

Av Clara Olsson - 5 juni 2011 13:38

TJENNARE ! :D

nu sitter man hos pappa :D ska försöka hitta på nåt med han :D

Det är ju söndag så ja? det är bara måndag kvar på lovet så börjar skolan igen :P

Justina och jag har vart snart hela lovet , förutom nu då :) men imorgon blire det vanliga , att vara med Justina .. HAHA XD

vad mer ska man skriva ... skolavslutningen är om 12dagar OMFG ! och jag fyller om 16 YEAY ! :DD Jag funderar på att buta till myshowroom.se , fast jag har inte bestämmt mig än , men tror att det blir så :/ eller kanske nattstad.se

men HEJDÅ ^^

 

:DD

Av Clara Olsson - 4 juni 2011 19:26

JAPP !! samma som igår sitter och chillar vid datorn med JUSTINA ! :DD vi har solat åååh badat fett nice (y' men det har vart en lugn dag i dag allså :DD

vad mer?! hmmm..... jag är typ solbärnd men palla skriva mera , HERRA ! :D

KATTMJÖLK?!

 

Av Clara Olsson - 3 juni 2011 20:05

HELLUW !! jag älskar bilden så HAHA W_W 

men idag har det vart en rätt så lugn dag med JUSTINA !! BTW : ILOVEHER !! 

hmm.. som sakt ska försöka blogga lite mera , men jag är överlycklig och det är min hemlis varför jag äre O.o .. 

FUCK !! det är bara 18 dagar kvar tills man blir 13 :DDDD YEAY !  och bara 27 dagar kvar tills man lämnar Sverige i 2 veckor !! :DDD ska ju dra till england och chilla med min underbara kusiner !! , FUCK vad jag har saknat dom !!  

     


Av Clara Olsson - 3 juni 2011 17:31

HELLUW ! jag har inte lakt ut nåt på sistonde , för att LIVET LEKER just nu :D

men jag har kommit på toppen snart och vill fan inte att nån ska göra mig på botten igen :D

BTW : ska försöka blogga mera :DD

Just nu så är jag med Justina och jag sov hos henne inatt och igår färgade jag håret lila/svart , DET BLEV AWESOME ! just nu så sitter vi hos min far även om jag ska va hos morsan tills på måndag men vadå? man måste väl la sitta vid datorn som inte laggar 24/7 :DD

eeh?! jag kom i 7B så det är väl helt lugnt eftersom den klassen var helt TOPPEN (y' .

men nu måste jag dra och chilla med min söta JUSTINA !



KATTMJÖK!!

  

01/06-2011

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards