ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Clara Olsson - 9 maj 2012 20:47

nu kör vi en ful liten tävling, om ni gissa rätt så får ni 10:- 20:- och en länkning till din blogg + en text om den som vinner :3

ni ska gissa vem personen är, tävlingen är tills på söndag ^^

         

Av Clara Olsson - 9 maj 2012 14:44

hej..

gick hem från skolan förut.. mådde inte alls bra, så skolsyster skickade hem mig..

så jag gick hem.. fixade lite att äta och dricka.. sen somnade jag.. Och inte för en stund sen vaknade jag.. :p

och nu lagar jag soppa, för första gången själv C:

gav även olivia prisentet, tror hon gillade den ^^

men uuh jag hatar att va ensam på en vardag och inte kunna jobba :'( jag hatar att må dålig och vara sjuk somtidigt, 'fml.

usch, fy och blä!! :d just nu är de inte så värst bra..

funderar även på frågestund igen.. men vetinte.. :/

känns som om jag inte vet någoting längre..

aja, ska även ta nya foton snart.. men vet inte när..

hejdå ;*

nöj er.

 

Av Clara Olsson - 9 maj 2012 07:36

godmorgon alla där ute! :)

känner mig som jag har föråldrats några år, eftersom jag har ont på hela vänster sidan av min kropp.. SYND OM MIG ! :/

jag bloggade ju inget igår, men de hände inget.. jag va hemma och va sjuk, no big deal.

men just nu väntar jag på lilla Josefin som ska skussa mig till skolan, mihihi.. här är man lat..! :D

jag är fett trött också, så vet knappt vad jag skriver..

ska jobba efter skolan, så de blir jobb och sen hem och plugga lite ^^

nu måste jag gå C:

hejdå ;*

jag har också vart söt en gång i tiden! :3

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards