ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Clara Olsson - 5 maj 2012 22:20

hejsan! :)

är på toppen humör just nu! Snackade/ camade med Leona förut, sen la vi till Laura i samtalet sen drog Leona osv.. :/

nu sitter jag och snackar med Laura och skrattar på mig ;d

jag skriver med massor osv.. ;p men idag har jag haft en lugn dag, är lite trött ändå ;o

men ska upp nog rätt tidigt imorgon eftersom jag ska träffa min Jenny  ^^

ehum? så de blir väl lite flum.. :D

ska vara social med Laura nu ^^

hejdå ;*

Leona när vi skypear ^^

gris :*

 

en bild från mig igår ^^

 

Av Clara Olsson - 5 maj 2012 15:54

god förmiddag :3

jag har inte gjort någoting idag, bara luggit i sängen och kollat på saker på datorn, och nyss duschat sen inget mer.. :p

fick inte tag i den jag skulle snacka med, så jag har bara stannat hemma idag.. C:

imorgon kanske jag ska till min saknade Jenny i Sunne, måste fråga pappa om pengar (A)

de kommer blir fett kul att se henne igen, men måste stå vid morfars kiosk vid halv 12 tiden där.. :/

hur orkar jag?! men på måndag ska jag jobba, på tisdag oxå förhoppningsvis, på onsdag oxå.. :D

ska jobba, jobba, jobba så mycket som bara den för att få så mycket pengar som möjligt ^^

och nästa helg ska jag va med Isaabelle som jag inte har sett på evigheter! kommer bara att bli bäst ^^

men den här veckan som kommer blir de nog bara massor av jobb och plugga, tror jag :p

igår så va jag flum, som ni såg på vidion jag la ut.. jag va helt enkelt inte normal, men vem vill va de? C:

jag mår lite bättre idag, har skrivit av mig osv.. så de går framåt.. :/

skriver möligtvis ikväll,, ha de bäst!

hejdå ;*

och så får man tyst på mig C:

no, make'up :3

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards