ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Clara Olsson - 7 maj 2012 20:47

hejsan!

har fått hela manuset till pjäsen vi gör i draman, måste plugga in mina repliker.. de är ju rätt så många ;d

men annars så har jag bara jobbat idag, och fixat Olivias föddelsedags prisent ^^ hoppas att hon kommer att gilla den ;p

dock så fyllde hon år i lördags, så de blir lite i efterskott C:

har nyss ätit och har verkt efter all jobb, 'fml.. :D de är som träningsverk, eller ah typ :3

jag ska nog jobba imorgon också, förmodligen ^^

ska väl snart hoppa ner i duschen, mya ner mig i sängen och läsa in replikerna :)

inte fel de ^^

fast först ska jag nog kolla om nån vill snacka på skype, eller något ;d

så de har vart en helt okej måndag idag C: hade ingen idrott idag, YEEES! ;)

HATAR IDROTT! ;d

men nu får ni ha de så bra, så skriver jag mer imorgon ^^

hejdå ;*

Jakob och Toobias på so ^^

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards