ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Clara Olsson - 27 maj 2012 23:15

hej! :)

idag så tog jag tåget klockan 13.27 till Sunne, Victor kom på tåget också, efter en stund då alltså ^^

vi drog och möte min underbara 'FF MADELEN NILSSON, och guud som jag har saknat henne! :p

fick även chansen att sola idag, vid hamnen.. gött som fan! C:

vi köpte även dricka och choklad, bara tjocka sig idag ;)

doppade mig typ idag, gick i vattnat tills de nuddade kortbyxorna ;3 underbart i vattnet idag!

vi drog också hem tilll Madde lite, hon va hunrig och vi var törstiga, så varför inte?  :)

sen vid 19.38 tog jag och Victor tåget hem, C:

och jag tror fan jag har bränt mig lite lätt :p

när jag kom hem byte jag om, sen droog jag och min lillasyster till Ica.. skulle köpa lite saker till bakningen ;d

skulle ju baka till B-engelskan imorgon, de va något grejj osv.. ;p

sen så bakade jag KÄRLEKS MUFFINS! synd att inte älsklingen va här och hjälpte till :(

saknar henne så..!

imorgon ska jag väl va med Klara, tror jag väl.. men vi har halv dag imorgon, men ska va kvar på skolan för måste öva på draman ;p

men jaja..

Hejdå ;*

ooouuufff.. gammal bild..'

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards