ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Clara Olsson - 24 mars 2011 07:17

iallafall jag har ju inte vart inne på ett tag , så nu ska ni få reda på vad som har hänt >.^

1. jag är singel nu ;)

2. det känns som jag har sprungit in i väggen

3. jag ska priia nästa vecka på riksdagen ;)

4. jag är hos pappa

5. jag hjälpte Moa med läxan igår

6. jag tror att jag är kär , eller gillar han extremt

7. jag har vart med johanna hela veckan typ och med lina på måndagen ;)

8. vi ska till folkeshus på freda me skolan ;/

9. ska dra till bodaborg på lördag så jag kommer missa UKM

10. har vart sjuk rätt mkt ://

11. jag vill börja träna mera XD

 

Av Clara Olsson - 18 mars 2011 09:05

som sakt åker jag upp till filipstad idag , kommer bli (Y)

åker upp dit me johan , ulla åker bort så hon behöver hjälp me djuren där ..!

faan va jag älskar att vara där och bara ta de lugnt och inte stressa så mkt :)

men iaf jag ska ju priia hos jonas i stockholm , men har inte fått tag i morsan ännu , ska kanske ringa henne under helgen :s

jag har ju inte mått så bra på sistonde heller , det kanske e därför jag inte lakt ut nåt , men jag ska försöka ta och ändra p ändre på de :D

men fortsätt att läsa bloggen

pssshej :*  

Av Clara Olsson - 17 mars 2011 08:53

(jag&johan fylder 2månader igår , så ett grattis skulle inte skadda)

tjaa igen , är sjuk .. vart de rätt mkt men aja sånt häder ju ibland ;)

ehm? jag vill tbx till gbg (åkte dit vecka 9 som jag sa) till min älskling ;* saknar han ..

jag har en fråga? HUR FAAN KAN KILLAR HA KALLINGAR !?! DOM SKAVER SOM FAAN , alla tjejer som läser detta , testa aldrig kalsonger ;) skulle vart kul med ett svar på den där frågan tack och puss för mejj ;)  

Av Clara Olsson - 13 mars 2011 15:42

de e så här att jag har inte haft orkan att lägga ut ett inlägg på ett tag , har problem hemma just nu och så ;/

men annars så e de bra .. ;D  jag försöker skratta och jag försöker lee så bra jag kan men inne i mitt mörka rum sitter en tjej och gråter blod och skriver i sin dagbok hur mkt hon vill här ifrån ...! de e jag ..

ska plugga mera nudå , har ju prov i spanska på tisdag , men ville bara skriva de så att om nån undrar .. puss&kram   

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards