ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under september 2011

Av Clara Olsson - 30 september 2011 21:07

Första vidioinlägget , njut och kolla bebes ;)


     

..

Av Clara Olsson - 29 september 2011 20:35

Mina ögon verkar torra , men inombors så är dom tårfyllda..

Mina läppar har ett stort leende , men imon mig så har jag inget alls..

Och jag verkar ha ett starckt hjärta , men inombords så blöder det..

 

Av Clara Olsson - 29 september 2011 20:24

hej , som sagt det var ju tjejkvällen idag/ikväll och jag känade ihop 300 spänn , så jäävla stolt ^^ och av min mooooor så fick jag 200 i förskott och så hade jag 50 spänn redan på kortet , så allså hade jag 550 kronor och ändå så har jag 150 kronor kvar , jävlar vad stolt ;)

Jag gick ju med Nille , haha . men vi träffade några mera som vi kände och ja ;D

I slutet så jukkade jag i luften och sa YEAAAH !! och då vare nåfra läskiga killar som skrek YEAAH tbx , faan så awesome .. jag förstår att ni inte fattar vad jag skriver /menar men ändå ^^ jag hade det grymt ändå ;P

Hejdå ;*


dagens inköp ;

Munkjacka från Carlings , Storlek L ( 299:- )

 

 

Ginatricot Stolek XXL , fanns ingen mindre ( 99:- )

       

:'(

Av Clara Olsson - 28 september 2011 20:17

Leende läppar, gråtande själ.
Hemska tankar, fast jag vill väl.
Ledsna ögon, falska skratt.
Kalla tårar som faller var natt.
Stark på utsidan, svag där inne.
Mörka stunder i mitt sinne.
Jag bär en mask som ingen kan se.
Det är den som hjälper mig le.
Varför, är det bara jag som vet.
Mina tårar har blivit min hemlighet.
Ingen kan föreställa sig hur mitt liv ser ut.
Men snart, ja mycket snart, tar allt slut...

 

Av Clara Olsson - 28 september 2011 16:53

If you were dying and I needed to sacrifice my life for you, if ever, see you at some time more. Then I would have given you my life, because I could never go to your funeral and then live with the horrible pain that I did not help you, and then to live without feeling your presence. But to die there would be any better, because then I will help you to continue living and my dying wish would each of you could just love me

Av Clara Olsson - 28 september 2011 16:26

  • hellu ;3 jag vet inte vad jag ska skriva i det här inlägget ;) så det blir bara flum :D
  • men jag gör ju ''syslor'' hemma för att få pengar tills imorgon och idag har jag handlat mat , städat toaletten och hallen :D , fixat soffan med och plockat in disken ;P så jag har ju gjort massor igår och i måndags , så hoppas det blir nånstans vid 200 kr typ tror jag , kommer ju dock tigga lite mera av pappa men ändå ^^  hahah :)
  • Jag handlade maten med Jossan , haha faan vi letade i 10-20 minuter efter pullver moset och sen så fattade vi inte att det stod ''puljo'' på lappen som menades puljolök XD fan va LOL ;3
  • Men nu sitter jag och chillar och snackar med LOL-Pontus på skype och ikväll gäller det väl att göra mycket för att  få mer pengar :D
  • tjejkvällen äe ju imorgon så blir ju rea och shoppa med Nille :3
  • Hejdå ;*
  •  

Av Clara Olsson - 27 september 2011 10:28

hej , idag som sagt är det studie dag och det gillas ;)

jag försöker göra saker hemma så jag får pengar för det ^^ eftersom det är tjejkväll på torsdag i stan och jag skulle kanske gå med Nille ;3

idag händer det inte så mycket iallafall .. bara städa , men så kanske skulle Klara komma .. det vet jag inte , hon sa bara jag kommer på tisdag .. så hon får väl messa ;D annars blir det att städa som sagt ;P

det är skiit läskigt .. mitt älskade marsvin Patric han gör konstiga ljud men han är ju 5-6 år nu , så jag vet att han kommer att döö snart , men jag kommer fortfarande att gråta blod .. han betyder så jävla mycket för mig , han är mitt allt .. så han ska fåå världens finnaste begrevning .. men jag hoppas att den inte kommer snart ..

hejdå ;)

 

Av Clara Olsson - 26 september 2011 20:29

Folk måste förstå att jag aldrig kommer att bli den där glada . blonda tjejen som alltid skrattade och aldrig grätt om saker som hon aldrig kom att täänka på .

Jag är den jag är nu och jag vill vara den här personen , snälla acceptera mig eller så är det bara att dra ifrån mitt liv.

Vän eller fiende ? det är du som bestämmer , men om du kände mig väl så skulle du veta vad jag har gått igenom , men jag kommer aldrig kunna leka samma lekar som förut , alrdig kunna ha samma glada skratt och aldrig ha tillbaka den som jag saknar mest . ;|


(DÅ)

  (NU , fast med lugg ;))

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards