ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Clara Olsson - 22 maj 2012 22:58

Joanna :

 

                        

Jag :

                                   

 

Av Clara Olsson - 22 maj 2012 21:35

hej! :D

har nyss ätit och är super nöjd C:

ehum? skolan va skiit bra idag, och jag sprang i vattenspridaren på fotbolls plan :3

sen stack jag hem, byte om, hämtade Erik och drog till Stoockholms udden.. Där väntade lilla Jossan ;p

sola rätt mycket där ^^

sen drog jag och Erik hem till han, snackade om allt mellan himmel och jord.. Sen skulle han på klass fotboll, så jag drog hem och fixa till mig, sen till Morfars :p skulle ju till möruden men Joanna, Lina, Sabina, Ronja och Joannas lillebror Andreas ;3

skiit fräna bilder blev de, speciellt när jag och Joanna tog kort på varandra, men på hennes kamra :/

men ska få tag i dom bilderna från DV, så dom lägger jag ut sen C: lägger ut dom bilderna från min kamra :)

vi hörs mer imorgon! ^^

hejdå ;*

TACK TJEJOR! :D

                                 

sabinas ögon :3

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards