ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Clara Olsson - 21 augusti 2011 11:33

tja , jag sa ju igår att jag och Klara skulle köpa monstertröjjor :D det fanns inga ;o blev fan för banan :DD

men skit samma livet leker ändå ^^

pallar inte skriva nu , hejda :D

Av Clara Olsson - 20 augusti 2011 10:33

hej , idag ska man till marten med den bästa Klara och ja på måndag börjar man 7:an . Det kanske pirrar lite i magen , men ändå . Jag ska börja plugga mera nu och då kanske jag inte hinner med bloggen , men ska föröka vara inloggad och skriva då och då :D jag vet inte mer vad jag ska skriva .. ;D det kommer inte upp nåt men skriver mer sen tror jag :P

HEJDA


dagens låt .

http://www.youtube.com/watch?v=B8tHD0Pxwh8&feature=related

Av Clara Olsson - 19 augusti 2011 16:28

 

Drew looks at me, I fake a smile so he won't see
That I want and I'm needing everything that we should be
I'll bet she's beautiful, that girl he talks about
And she's got everything that I have to live without

Drew talks to me, I laugh 'cause it's just so funny
And I can't even see anyone when he's with me
He says he's so in love, he's finally got it right,
I wonder if he knows he's all I think about at night

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do

Drew walks by me, can he tell that I can't breathe?
And there he goes, so perfectly,
The kind of flawless I wish I could be
She better hold him tight, give him all her love
Look in those beautiful eyes and know she's lucky 'cause

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do


So I drive home alone, as I turn out the light
I'll put his picture down and maybe
Get some sleep tonight

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only one who's got enough of me to break my heart
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do
He's the time taken up, but there's never enough
And he's all that I need to fall into.

Drew looks at me, I fake a smile so he won't see.

 

Av Clara Olsson - 19 augusti 2011 13:02

tjenna alla bitches D;

idag skulle jag va med Klara (y' , Hugo ochKarl , vem det nu faan är :D

fast imorgon drar jag och Klara till en marknad och ska köpa monter tröjjjor båda två ;) DET KOMMER BLI AWESOME ! ;D

men idag till kvällen blire kräftor med några folk som kommer , det kommer bli lugnt ;P

men jag vet inte vad jag ska säga mer .... eeeeeeemmmmmmhhhh ?! iallafall jag har ju blivit bättre på att blogg , det måste ni ju erkänna :D

HEJDA

 

Av Clara Olsson - 18 augusti 2011 13:11

héllu sweetis :D

WHAT'S UP?  idag händer det inte så mycket .. BARA ATT JAG SKA VA MED MINA EFTERLÄNGTADE VÄNNER :D  annars inte så mkt ;) men ialla fall :D

livet leker och det är bääst , just nu ;) fast på måndag börjjar skolan ... HELVETE ! 

men seriöst jag tror jag döör , för det är små barn som är 00-01:or som tror att dom kan kaxa på mig , det är shiit kul ^^ :D

HEJDA !

 

Av Clara Olsson - 15 augusti 2011 14:26

hej alla glada som ser det här :)

jag behöver lite hjälp ..

jag är kär och jag hatar det , men det är svårt att leva med smärtan , men hur faan ska jag göra ? jag tror att jag älskar honom mer än allt annat och han kanske flyttar hit , för min skull .. asså världens underbaraste kille är han ju , men jag vet inte D; 

kan någon vara snäll att hjälpa mig , jag vet inte hur jag känner? ;o

 

Av Clara Olsson - 13 augusti 2011 11:11

tja ! :D

jag må ha sagt det förut men säger det igen jag lovar att jag ska blogga mera !!! och nu lovar jag så att ni vet ^^ D:

men idag ska man upp till filipstad för att hälsa på min kusiner eftersom dom drar på tisdag eller onsdag ;P men just nu lyssnar jag på musik och ber att döö ! jag nyvaken och den här tiden är inte rätt tid att vakna på , hehehe :D

men nu gåt jag vidare , PUSSPÅMUS/PUSSPÅKUKÄH

 

Av Clara Olsson - 12 augusti 2011 22:33

livet leker :D

och idag var jag med elin och majja fast det  inte var bestämmt :DDD

men fett kul vare höhöh D_D  men just nu sitter man och snackar med sin FruKlara och en skum sebastian :DD MUHAAHA ;D vetinte vad jag ska skriva , fast mina kusiner från england är här så att ska upp dit till filipstad imorgon och min pappa fyller 40 på söndag så det kommer bli AWESOME ! :D

men jag har lite problem nu men det kommer väl att lösa sig , hoppas jag :D  HEJDA

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards