ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under september 2012

Av Clara Olsson - 30 september 2012 09:08

hej! 

nu tänkte jag ta upp de många som har frågat. 

om jag och julia har vart tillsammans. och svaret är nej, och ärligt talat så vet jag inte vart ni har fått de ifårn och fått ihop de hela? 

jag och julia är BÄSTAVÄNNER, vi gör kompis pussar, håller handen på stan som VÄNNER! 

jag älskar julia, hon har hjälpt mig med så mycket, men jag skulle aldrig va tillsammans med henne eftersom vår vänskap håller mig ihop.

och jag förstår verkligen inte hur ni har fått ihop de, eftersom jag var tillsammans med Alex då vi tog massor med puss bilder, och jag skulle aldrig kunna va otrogen, de bordde dom som har läst min blogg ett tag att min ''mamma'' var de, och de är de lortigaste man kan vara. 

men dom som stör sig på att jag och julia är så bra vänner kan ni ju komma och klaga face to face istället för att skriva i chatten. 

jag har faktis fått några som har kommit fram och frågat och dom har jag fan respekt för nu! 

men var vänliga isället för att skriva så kan ni ju komma fram till mig och fråga istället.

så nu vet ni! jag älskar julia, som min syster, eller vän! 

fast folk trodde ju att vi var tillsammans för att ni hade ''gift'' på facebook, men de är ju sånt där ''fjortisförhållande'' eller hur man ska säga de.. och jag och julia kommer att fortsätta att göra puss bilder, hålla handen och allt sånt, för vårat vän-förhållande är inte som ditt. så sluta klaga! 

hade så bra! 

 

Av Clara Olsson - 29 september 2012 20:14

god kväll! 

bloggade inte igår kväll för att jag orkade inte xd men just nu sitter jag barnvakt, men har nyss lagt barnen :) 

maria och daniel är ute och äter så då fick jag passa barnen med godis och chips, super mys! 

imorgon så åker vi in till göteborg, alltså centrum eller vad man ska säga c: 

ska schoopa lite och sen ska vi på museeum, super najs! 

åker med ida på tåget imorgon eftersom hon ska hem imorgon från gbg samma tid :D 

på måndag har jag studiodag, så då kommer älsklingen så ska vi mysa! ^^ 

men nu ska jag fortsätta att kolla på barn film, på disney c: 

hejdå ;*

jag bjuder på en rätt så gammal bild.

 

Av Clara Olsson - 28 september 2012 13:04

God dag!
orienteringen idag sög.. men skit samma. älsklingen va hemma och väntade på mig, så jag hoppade in i duschen fixade mig sen drog vi till stan.
Åt på Subway, super mysigt!
Köpt nya töjsmycken, tunnlar ;p
och nu sitter vi på station och myser.
skriver mer ikväll
hejdå ;*

Av Clara Olsson - 27 september 2012 17:20

hej! :)

idag i skolan var okej, ehum.. finns inget speciellt att berätta om skoldagen faktis..

jag skulle till badhuset idag, men hade tappat bort min bikini överdel.. så de blev inget, men skit samma..

just nu sitter jag och camar med älsklingen :3 och han gör mig alltid glad när jag är ledsen..

imorgon har vi orientering, så slutar tidigt så älsklingen kommer hit och så ska vi äta mat tillsammans :')

sen vid 16 tar jag tåget till göteborg! :D

har faktiså inte så mycket mer att skriva längre, så ni får ha de så bra!

hejdå ;*

klassfoton, dock ser jag ut som en pojke men ni får nöja er..

 

Av Clara Olsson - 26 september 2012 16:13

Hej!
Nu ska jag bli seriös igen, jag lovar!
Just nu sitter jag hos mormor och kollar på tv och har nyss skickat ;))
Imorgon ska jag ha so prov, hoppas att jag klarar de ;p
jag har fortfarande myggbett ;o förstår fan inte hur jag lyckats xd
men men..
Imorgon ska jag även till de nya äventyrs badet i Karlstad, hoppas att det är bra :D
hejdå ;*
min bebis Rune! <3

Av Clara Olsson - 25 september 2012 19:51

God kväll!
Just nu kollar jag på family Guy med moa, messar med älsklingen och har nyss ätit ^^
jag ska nog ner och duscha snart för börjar 8 imorgon och ska upp 6.50 :p
gah, längtar tills på fredag för då drar jag till Göteborg! :D taggar!
Jag drar till kr-hamn nästa helg, de kommer bli awesome som alltid ;)
Men vet inte vad jag ska skriva, så ha de så bra!
Hejdå ;*

Av Clara Olsson - 25 september 2012 15:09

fina miner.
 

Av Clara Olsson - 16 september 2012 20:31

god kväll mina trogna läsare som håller sig kvar fast jag är sämst på att blogga ;d
men ska ge er lite fakta om vad jag har gjort i helgen och vad som kommer att hända ;)
men i fredags så drog jag in till stan med Josse och träffade Korsbo. tog tåget till kr-hamn, där väntade Julia och Erik på mig ^^ jag och Julia drog hem och fixade lite. drog ut och träffade Mikael och Eddie, och säkert fler xd
men vi drog upp till ett tivoli som var där, dock hann vi bara åka en tur men jaja xd bilder får ni senare ^^
lördagen va jag och Julia på middag ;p myspys! sen träffade vi Mikael och Eddie igen :D vi va med dom idag med.. och idag så gick jag från att ha ett förhållande till singel.. men de är bäst då, vi är vänner så de är lugnt :)
men idag så känner jag mig stark och bara lycklig! men sitter på bussen så langar bilder ikväll, just nu ger jag er bara en fuck bild på Mikael, Eddie, jag och Julia ^^
njut!!

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards