ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Clara Olsson - 30 maj 2012 21:10

  hej alla kära läsaer :)

förlåt för dålig uppdatering, men har inte mått så bra på senaste tiden.. haft de lite tufft hemma.. :/

men jaja, igår köpte jag spring byxor och joggning skor med pappa och Moa, kändes rätt så skönt.. C:

idag så trodde jag att vi började 8.30, men såklart så va de fel.. vi började 9.30 TACK FÖR BAR INFO FRÅN SKOLAN!

så jag satt där i en timme och hörde när några lärare pratade om mens, hur de va att va med barn osv.. :p

satt där och små flina för mig själv ^^

men sen efter de hade gått en timme började min klass komma, skulle orientera med Sofia, de gick väl la sådär ^^ tror vi kom näst sist, eller sist.. Men vi gick vilse ;p

seen så åkte jag, Sofia och Olivia till HRF (Hammarö Ryttar Förening) kollade runt och shiit så länge sen de var jag både va där och red, usch som jag saknar de!! skulle kunna döda för att få göra de igen!! :(

vi var väl där i en timme eller så, sen så stack vi hem.. fick köra Sofia på hennes cykel, och den är inte att leka med xd

så nu sitter jag har med träningsverk, stackars mig :(

när jag kom hem messade jag med älsklingen, sen så somnade jag i soffan :3

och såg även på Glee idag, guud som jag älskar pogramet!! C:

men måste sluta nu, ska ringa älsklingen! ^^

hejdå ;*

bilden är från förra veckan :p

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards