ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under november 2012

Av Clara Olsson - 30 november 2012 23:12

god kväll era söta päron!

hoppas att ni har haft en mysig fredags kväll. De har jag ^^

ätit god mat med familjen, myst framför en film med chips och så c:

fast självklart så blir jag trött och vill vara ensam på mitt rum.. för de mesta..


just nu camar jag med min plutt, och han kallade mig just ''Paprika'' istället för ''PIKAPIKA'', thats make me sad..

jag känner att jag igång med bloggande på hög nivå då ^^

Men Eddie kommer vid 8 tiden imorgon, men vad gör de när man har sovmorgon och allt.. hehe..


Fick även ett mysigt samtal från min best friend Julia, och hon har blivit lite käär ;)

och så självklart kommer man till moi för att få tips, haha.. Nej, men de känns skönt att man vet att min underbara vän kanske hittar den rätte till slut c: JAG ÄLSKAR DIG, GODBITEN! <3

Kanske ska träffa henne och några till på måndag, om jag har tur och kan.. men de hoppas jag iallafall ^^

har ju inte träffat henne sen i måndags sist, saknaden är stor! :3


men nu ska jag väl fortsätta att skriva med folk som försöker kontakta mig utan att få något svar, och funderar fan på att sätta på en disney film och mysa ner mig under täckat.. Dock kan jag ju inte äta chips eller dricka cola nu eftersom min fula tandskena är på, men förhoppningsvis så rycker den i april ^^

Hejdå ;*

~bild från sommras.

 

Av Clara Olsson - 30 november 2012 14:54

hej c:

jag skulle ju ha pluggat idag, men jag har bara suttit framför tv:n på mitt rum eller datorn, har verkligen ingen lust att ta upp böckerna och börja plugga.. men ska försöka lite senare.. om de går ;p

har även haft min sociala katt breve mig ungefär hela dagen ^^ så de har vart super mysigt :p


men jag såg en serie från svt1.se/play som heter ''Portkod 1321'' mina vänner hade snackat så gott om den, och eftersom jag inte hade något för mig så sökte jag upp den och kollade lite på de. Den är faktis helt okej, ett avsnitt är bara ca. 10 minuter långt och de finns bara 10 avsnitt så titta på de säger jag, rätt intressant ändå :)


imorgon kommer min älskling hit, åh vad saknade är stor! dock sågs vi ju en lite stund på onsdagen med den är ju knappt inget, hela lördag är de bara mys! Vi får väl hyra några filmer och lite godis och sånt, bara jag och han! <3

han är för underbar den där pojken!


Jag sa kanske de i V-loggen som jag gjorde igår, de gjorde jag säkert men att jag fick huvudrollen i en pjäs som vi sätter upp med draman. De handlar om att hur hårt en mobbning kan bli i skolan, eller någgon annan plats. Att man känner sig lämnad, annerlunda osv. Och den som är utsatt för allt de här, som allt handlar om heter ''Julia'' och det är hon jag ska få spela. Vi ska hålla på till våren och ska sätta upp den för både skolan och privat personer om man ska säga de så, vi kommer få spela upp den på folkes hus i skoghall, så en riktig scen den här gången,, hehe.


Nej, men nu ska jag väl la nog sluta eftersom jag inte har något viktigare att skriva ^^

så har de så gott så skriver jag mer senare.

Hejdå ;*


Av Clara Olsson - 30 november 2012 08:21

God morgon mina efterblivna bananer, hur är de att gå till skolan? ;)
själv ligger man hemma och kan inte somna om pga en ret hosta som försöker döda mig...
Jag har missat två prov nu och ett antal läxförhör.. så idag kommer jag plugga matte, no och engelska så jag fixar mina betyg ^^
dock ligger jag ju bra i skolan..
men hatar min no/matte lärare som inte förklarar så man fattar och så får man knappt någon hjälp av honom.. saknar min gamla lärare..
Så plugg får de bli, efter jag har sovit lite..
Hejdå ;*

Av Clara Olsson - 29 november 2012 10:57


 

Av Clara Olsson - 3 november 2012 10:32

godmorgon alla mina läsare.

som ni ha märkt så har jag inte bloggat på ett tag och de beror på att jag inte hinner eller haft tid. 

så nu tänker jag ta en blogg pause ett tag för att återhämta mig.. 

jag har de inte så värst bra heller, alltså jag mår inte så bra för tillfället.. 

men jag lovar er, bloggen kommer inte stängas ner, jag kommer blogga igen så fort jag kommer på fötterna igen..

just nu är de bara strul.

jag hoppas att ni förstår..

men så länge, så bjuder jag på en liten bild bomb just nu.

                             

yea

Av Clara Olsson - 1 november 2012 20:06

Fixade håret igår ;)

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards