ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Clara Olsson - 31 juli 2012 23:38

god kväll alla kära läsare! ^^
skriver som om jag vore vara nån xd
iallafall, mina kusiner frpn england har ju kommit och min faster! <3
as trevlig, ska bli släkt träff på lördag! underbart!
blir nog rätt många bilder, så att ni får ett lite smakprov på hur min familj ser ut ;)
dock så är vi rätt så många, men ska försöka fota alla! ^^ jävlar vilket krav :D
men imorgon ska jag träffa underbara Jesper! <3 kommer vara awesome, eftersom han bor i Uppsala :)
skriver mer imorgon, ska mya med Börje<3
hejdå ;*

Av Clara Olsson - 31 juli 2012 15:46

metallica tröjan,
mina nya svarta jeans,
gula strumpor.
va och shoppa igår, kom hem med dom där skorna på bilden, gula skosnören och jeansen :)

Av Clara Olsson - 31 juli 2012 12:48

godmorgon världen!

nu har Nille gått hem, och jag har nyss ätit klart! C:

ehum? idag ska jag bara ta de lugnt eftersom jag är jävligt trött från gårdagen xD

vi kollade på filmer, dock kommer jag knappt ihåg vad dom heter ;)

vi pantade burkar för att får pengar xD fick ihop 100:- .

men de var iallafall as kul! ^^

vi stack och hoppade på stutsmattan och filmade, tänkte klippa de och såå, men vet inte hur man inte vänder på filmen xd

hoppas att ni njöt av ''Snigel Sex'' filmen som jag la ut imorse typ xd

men ska snart ner och ducha eftersom mina kusiner från England kommer, så vi ska till Filipstad och äta idag med dom :)

aja, skriver ikväll ^^

hejdå ;*

bilden är från en film vi såg xD

 

Av Clara Olsson - 31 juli 2012 04:55


  filmade ett par sniglar förut, dock var jag as trött och rätt flumm.. D;


Av Clara Olsson - 30 juli 2012 00:45

hej!
föut glömde jag att säga att jag och Nille gjorde kladd kaka igår. dock så hade vi inge kakao, så vi tog O'boy, inte lika gott men de gick xd
men idag har jag tagit de lungt hos mormor, tog en lång promenad med Ikaros förut, skit gött!
hejdå ;*
bjuder på massvis med bilder!

Av Clara Olsson - 29 juli 2012 18:16

här har ni en Vblogg! för att jag är så lat .-.
 

Av Clara Olsson - 28 juli 2012 16:05

något som jag alltid har hatat.

Myggor.

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards