ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Clara Olsson - 30 januari 2011 20:38

  

hopp och kärlek de e ungefär samma sak men iaf jag saknar dej :*

Av Clara Olsson - 29 januari 2011 11:13

hellu , just nu sitter jag här i stugan uppe i filipstad och chillar med min kusin Johan ^^ 

ehm? han har damp .... typ .... 

jarru ? vi åkte upp igår och jaa , min axel mår bra ändå :)

mmh? jag åker hem imorrn så jaa får ju ha kul så länge ändå ^^ 

inte så mkt att skriva , men ikväll kommer nog den första vidio inlägget :D 

de kommer bli kul att se hur de går 

bwt sorry att jag inte har läkt ut nåt på länge men ahh ;D 

bästa bilden kommer ju nu ;D

  

Av Clara Olsson - 23 januari 2011 10:05

förlåt att jag inte har lakt ut ett inlägg på några dar , men hzr inte haft orken typ ^^

bwt tjaa ;D nu är jag hemma i min säng och chilla , igår va jag med johaanna ;D och vi typ flumma , sen prata jag med Steff i typ en halv timma först men jag va tvungen och lägga på sa johanna för jag skulle följa henne en bit och då va kl typ 23 elr nåt ^p^ ehm? sen ba jag steff och ringa igen och vi snacka till typ 1.15 , fast jag började bli trött , men guud va vi snacka länge allså ...! de känns som typ några minuter elr så men shit allså :)

men med mitt nyckelben gåre bra mä :P

men vi kanske hörse sen ;)

CHAOO   

är helt jävla packad på den bilden ;D drooooogad ^^  

:P

Av Clara Olsson - 20 januari 2011 09:57

chaa , jag vakna kl 8 nånstans där :// vet inte varför?! i like WTF?!

hmm? idag blir det inte så mkt som alla andra dagar har vart sen jag skadda mig ......

men om jag får , orkar och vill så drar jag till skolan imorgon ;) för lixom de e as tråkit och inte göra nåting ;o

skriver mer sen , herra  

Av Clara Olsson - 19 januari 2011 23:18

there will come a day when someone says goodbye, it will happen to us all .. all have wonderful memories that die out quickly, but close does not ... so live life as long as it lasts for tomorrow, you never know what to expect  

Av Clara Olsson - 19 januari 2011 10:00

tjaa smärtan har gått över lite ...... de

 

gör ju inte lika ont men de känns xd

 

jag slipper skolan den här veckan

 

hmm .... ska dra till mormor ikväll ;)

 

skönt att slagga där ett tag ^p^ men '

 

har tydligen fått hem halva skolan till

 

mig :s ahh asso läxor och skolarbete

 

*hostfitta* men om jag orkar och får

 

ska jag försöka dra till skolan ;)

 

mmh , de va väl la allt trorjaa .. men

 

skriver mer ikväll :P

 

TJAAARÅÅÅ

  

fortsätt att läsa bloggen ;)

Av Clara Olsson - 18 januari 2011 09:29

jarru? va på akuten igår :o
nån som vill veta hur de gick?

men så här gick de till eller jag ska breätta de hag minns , jag va i skolans biblotek och dom som va där va jag , eve , ville och erik .. dom sa att jag hoppade upp på eves rygg och hon rammla ihop och jag med .. jag fick mest skadda för jag fick åka in på akuten och rönka och allt !! sen fick jag ett svar , jag hade bryttit vänstra nyckelben och en liten hjärnskakning och halva vänstra skallen blev skaddad men dom sa att de skulle gå bra .... eve fick bara ont i huvudet men tror att de inte blev så stor skadda :)
så nu vet ni de , jag åkte dit kl 13 och kom ut 21 ;s

  

Av Clara Olsson - 18 januari 2011 09:16

min nya blogg ;)

ska försöka lägga ut varje dag ^^


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards