ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Clara Olsson - 12 maj 2012 19:12

hej där! :)

just nu sitter jag hemma och kollar på ''simpson'' och käkar glass och driker te för att få halsen bättre, och de funkar ! ^^

först var de ju planerat att åka till hagfors med Ronja, men eftersom de inte funkade skulle jag med familjen till ''Leklandet'' men jag mådde inte så bra imorse, så jag sket i de..

så idag har jag bara vart hemma och suttit framför tv och datorn osv.. har fortfarande pyjamasen på mig ;$

ska snart ner och duscha oxå ;p

imorgon ska jag va med Issabelle, om jag får tag i henne lite senare ^^

och jag kanske ska på bio på torsdag nästa vecka, men de är bara ett KANSKE. Om de blir något så ska jag gå med Pontus ^^ då ska vi möjligvis se ''Älska mig igen'' men vet inte än :)

men jaja.. ska fortsätta att dricka te och äta glass ^^

hejdå :*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards