ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under juli 2011

<3

Av Clara Olsson - 21 juli 2011 01:37

JAG ÄLSKAR DIG OLIVIA !

olivia är i skoghall nu i min husvagn ;) 

va i hagfors och gjorde failen när vi skulle på bussen TTwTT 

så här vare Olivia gick på bussen och jag stod utanför och leta efter mitt busskort och va faan händer då? jo busshellvete åker iväg och jag vinkar som in i faan och Olivia skrek ;DDDD 

bra gjort CLARA (YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY''

MEN HARRE !!!   bara för att jag har världens sötaste tremänning , EVELINE !

Av Clara Olsson - 6 juli 2011 13:12

hejsan , jag sa ju att jag skulle blogga mera men jag har glomt :DDD

och jag e i England nu sa jag kan inte skriva dom tre sista boksteverna i alfabetet , men hoppas att ni fattar vad jag skriver enda :D

jag e och helsar pa mina kusiner och jag har det helt skont men saknar sverige :D

men det e bara bra , har nestan haft tur med vedret :P det har bara rengnat igar kvall och i morse och nan dag ska jag till skola pa sommarlovet , YEEEEY !!!!!! men kusin tvingar mig till de xd

vad mer , jo vi ska snart till London , just nu e vi i Cantibury eller hur de stavas :)

men ni for hare sa bra , puss hej

kommer lite bilder som har tagis i england pa camen , men inte alla ... dom ligger ut pa fb oxa ; Clara Cecilia Olsson :)

mina sweet kusiner , flickan:Freya , pojken:Samuel/Sam , hunden:Zack och jag med mina fejjk naglar XD

      dagens Outfit       gardagens outfit    

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards