ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Clara Olsson - 3 maj 2012 19:47

hej! :)

jag har nyss ätit och nu lyssnar jag på musik och tar de bara lugnt.. :D

och även messar med massa folk C:

idag i skolan så va de väl helt okej, tror jag xd

men efter skolan så jobbade jag ;p i 3,5 timmar (Y)

skiit sliten är jag, och svin trött ;d  jag har ont i hela kroppen, så jag vet inte vad ;p

imorgon är de FREDAG! kommer kanske va med Klara, fast hon sa kanske, så kanske ^^

jo, förut när jag kom hem tog jag lite kort.. redigerade dom oxå.. ;d

ni får väl säga vad ni tycker, elr nöe ;p

jag har väl inte planerat så mycket i helgen, tror jag.. ;/

hänt en masso, så vet inte om jag pallar med yttevärlden om man säger de så.. ;c

vi hörs nog mer imorgon.. tror jag C:

Hejdå ;*

här får ni bilderna.        

tog den här igår men jaja.

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards