ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Clara Olsson - 19 maj 2012 23:25

god kväll ;)

jag kom hem nyss ungefär, satte på mig mysbyxorna på direkten ^^ fyfan så goottt!! :p

men idag så tryckte jag min ''TEAM THOR!'' tröja, och jag är skiit nöjd med den C: *bild har ni där nere*

möte Josefine och Jesper (Jossans kompis, som även är min kååmpis nu ^^) vid torget, vi drog till MacDonals, käkade och pratade :p

drog sen till torget för att möta upp Ronja och Carro, väntade då på Nathaline, och sen då väntade vi på några xd

sen drog vi till ''Lot of love, festivalen'' kollade runt, sedan satte vi oss ^^ fick även rida på Jespers axlar och rygg, super kul :p kände mig som ett litet barn igen ;$

testade även på grafiti och kaffe målning, skiit najs vare iallafall C:

sen när ''NewKid'' skulle uppträda så drog vi till MacDonals, heheh.. då va de jag, Josefine, Caroline, Ronja, Denis, Nathaline och Jesper :p Jesper och jag körde blåstävling, super kul ju! ^^ hehe.

efter att vi hade suttit där ett tag, va jag tvungen att ta bussen som gick 22.40 :(

men ska iallafall va med min Josefine imorgon med ^^ blir nog AWESOME de med ;p

men vi hörs väl sen eller imorgon ;)

btw, lägger ut bilderna som jag tog idag imorgon, vart inte så många med ändå ^^

Hejdå ;*

favvo tröjjan nu då :D

 

myskläder! ;*

 


Av Clara Olsson - 19 maj 2012 11:28

hejsan! :3

just nu sitter jag i soffan och skirver lite med älsklingen och lyssnae på när Sofi & Moa tjatar om något, inte vet jag vad ;d

men jag ska snart ner och duscha, sen fixa mig osv ^^

ska även ringa pappa också, vill trycka tröjan så jag kan ha den på festivalen ;p

jag ska möta Josefine och hennes killkompis i stan vid 15, så bör nog fixa mig när som helst... ;)

ehum? tar nog inte med kamran till festivalen, men har ju mobilkamran så ska försöka att ta mycket kort C:

men jaja.. :d

skriver nog mer ikväll med mer info C:

hejdå ;*

älskar den kläningen :3

 

Av Clara Olsson - 19 maj 2012 11:19

Maiia Andersson,


när jag inte hade dig vid din sida mådde jag amällt dålig, dag som natt.. hade bara fajset på när folk tittade på..

men nu när jag vet att jag har dig igen, så ler jag varje minut! även om jag är 1000 mil ifrån dig så känner jag din värme inom mig!

jag har aldrig känt såhär för någon annan i mitt liv, du har något speciellt som jag är beroende av, som en drog..!

du är den starkaste stjärnan, den finaste blomman, den vackraste sommar dagen.

våran kärlek är inte som alla andras, våran är de något speciellt, mer än Titanic historian, mer än Romio&Julia, våran är äkta.

med dig må jag bra, med dig är jag stack, men dig är jag den lyckligaste!

jag är världens bästa flickvän, och jag är inte rädd att visa att hon är min, och enbart MIN tjej!

hon betyder så mycket för mig så att de gör ont, men på något bra sätt..

du är allt älskling, hoppas du vet de! jag kan offta allt för dig!

du är mina hjärtslag

jag älskar dig!♥

         

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards