ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Clara Olsson - 30 april 2012 23:14

hej! :D

ehum? bilderna från helgen lägger jag ut imorgon för jag glömde kamran i bilden ;$

men nu är jag hemma.. Vi va först på våxnäs och kollade på ''majbrasan'' men de sög.. och jag vill till skoghall men dom andra ville till Dejé, så dom körde mig till skoghall så jag va med Albin hela dagen idag typ ^^ rätt gött de med ;)

åt även mat hos Albin, och guud så goo hemmagjord kebbab hans mamma gör dååå!! :D

helt underbar god!! ;D

kom typ hem nyss, kan man säga C:

messar med folk osv ;)

och imorgon ska jag va med Klara, JIPPY! :p de kommer nog bli as najjs, om jag vaknar förstås ^^

ehum? jag har väl inte så mycket mer att skriva, men hörs väl imorgon ;p

Hejdå ;*

våxnäs! ;)

 

Av Clara Olsson - 30 april 2012 16:15

lägger ut bilder på de jag köpte från Lager 157, är as nöjd med de ;)

lägger även ut bilderna ffrån helgen senare efter majbrasan, tror jag C:

     

Av Clara Olsson - 30 april 2012 10:42

godmorgon alla glada läsare ;)

jag bloggade inget igår när jag kom hem eftersom jag somnade i soffan (a'

men iaf, snart ska jag göra mig i orning för att åka och bisikta bilen med pappa och sedan till Lager 157 ^^

Moa ska med också, om hon vaknar ;)

När jag va hos Premila så kollade vi på film, va ute, åt mycket med godis och as god mat! :)

hade as mysigt när jag va där med Premila, Benjamin och Sebastian ;p

som min andra familj C:

tack för att du finns, Premila <3

saknar även min Maiia superduper mycket! :/ de skär nästan i hjärtat, men om jag inte åker ifrån henne har jag ju inget att längta efter eller att sakna efter, så de är ju bra med lite späjs i mellan. Men jag älskar henne, och vi ses nog nästa helg ;)

hoppas att de går bra för henne i mora cuppen, ^^

just nu så lever livet och jag mår bara toppen idag ;) vaknade på rätt sida av sängen idag :D

men jaja, jag lägger ut bilderna från helgen sen.. Har inte tid just nu, men gör de ikväll ^^

just nu får ni nöja er med 2 bilder ist för inga alls :p

Hejdå ;*

bild från när jag och Premila va ute och gick vid molkom sjön i de fina vädret ;)

  

när jag satt och väntade på Molkoms bussen i kd, i 1 timme & 20 min ;)

 

Av Clara Olsson - 28 april 2012 13:27

hej! :)

jag har nyss färgat Maiia och tvättat ut färgen där med, nu står hon där nere och blåser håret! ^^

hoppas de blev bra :)

ehum? de är drykt 2 timmar kvar tills jag lämnar henne och åker till Molkom :/

visst är de tråkigt och så, men jag ska ju till Premila.. :D

jag och Maiia gjorde även en vidioblogg igår, den blev bättre än den förra ;$$

men den kommer att ligga ute på hennes blogg, http://maiiaandersson.devote.se/ och kanske min ;)

auh, på måndag ska jag och pappa kanske köpa kläder ^^ fast vet inget än.. :D

jag har nog inte så mycket mer att skriva :)

så ni får väl ha de så bra, så gör jag möjligtvis ett vidioinlägg på söndag när jag kommer hem :)

hejdå ;*

den må va gammal, men guud så vacker hon är!!

MaiiaAndersson, jag älskar dig mer än allt annant i världen!

men dig är jag lyckig, med dig så mår jag bra!

du är hela min värld! <3

 

Av Clara Olsson - 27 april 2012 08:11

fin minn clara.. verkligen fin.. :d

bilden ;)

 
  

Av Clara Olsson - 26 april 2012 20:14

förlåt, jag skulle göra sallad, inte skala potatis :3

lägger in en liten bild där med! :D

   
  

Av Clara Olsson - 26 april 2012 11:14

hej :)

just nu sitter jag hemma, är sjuk.. eller ah, jag mår inte så bra..

har nyss satt på TV, och tänkte ''varför inte blogga lite nu?'' så ah.. :D

jag skulle vart med Michelle idag, men hon hade prov imorgon så hon va tvungen att plugga och jag va sjuk som sagt.. ^^

jag har nog inte så himmla mycket att skirva ://

är fett hungrig, men orkar inte göra något ^^

JÄVLA TJOCKIS!! :D

har även fått ''skavsår'' i munnen pga min tandskena.. ;/ tycker synd om mig :3

men på lördag till söndag så är jag i Molkom, så jag kommer inte att blogga då ^^

åker rätt tidigt med bussen på lördag så jag bloggar inte då ^^ eller på söndag kväll tror jag C:

en vecka till tills jag får träffa älsklingen!! :)) vill bara att dagarna ska gå fortare!! ;d

Maiia, jag älskar dig!

nu har jag inte så mycket mer att skriva tror jag.. ;/

skriver nog mer ikväll elr något ;d

Hejdå ;*

söta va? hon som ligger ner är Thea, Moa till vänster och jag till höger! ;)

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards