ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Clara Olsson - 31 januari 2012 15:48

här får ni svaren från era frågor :)

dock ser jag hemsk ut, men de får ni tåla :D


 

Av Clara Olsson - 30 januari 2012 19:29

tänkte att jag gör en frågestund här ;)

ni får ställa vilken fråga ni vill, jag lovar att svara ärligt ^^

och svaren kommer innan den här veckan är slut i ett vidioinlägg (:

för underbara bilder ;p

             


Av Clara Olsson - 30 januari 2012 18:35

hellu C:

har fått byta tbx t min fula samsung :'( F.I.T.T.A

men ah.. idag så va skolan fett nice, elr ah mest draman!! guud mufins är gott ^^

hehe.. jag skulle ju vart med Ronja idag, men hon kunde inte :/ så de blir imorgon ist :)

va hos mormor ist ;p hade inte sätt henne på ett tag så att ^^

fett najjs :D eh ah..

jag har faktis inte så mycket att skriva idag, hehehe.. ;D

hejdå ;*

saknar mitt blonda hår :/

 

Av Clara Olsson - 29 januari 2012 22:50

Hejj! :D

har nyss dampat klart, pgv min fkn fula mobil la av!! :'C

ehum? ja, för att jag kastade den i marken när jag skulle ta min deo och kasta på min stora syster.. hehe ;p

idag så åkte jag och olivia in t stan vid 14? ^^

möte några, Säbä, Linn & Victoria xd va bara vid Mc. i 4 fkn timmer.. fyfan.

sen drog dom.. så jag och olivia gick och fyllde på hennes (A)  sen t busstiaon :3

sen så kom Moa & Elin, ah :)

Sen drog olivia på bussen, och jag med ;p skulle träffa Pontus & Lukas :D

fett nice, och nu sitter jag här.. ;p hehe....

imorgon ska jag va med Ronja!! :D fett längesen jue!!

och i helgen blir de kanske Jessie!

fast saknar min sötnos OliviaMalhammar :'/

hejdå ;*

måste träffa dig snart!

 


Av Clara Olsson - 29 januari 2012 12:41

Hejj C;

bloggade inget igår så göre nu ^^

igår så åkte vi in i stan vid 12 ;p och träffade Olivias kille Gabriel, broh :D

vi hängde där lite, sen så åkte jag och hon t råtorp för att träffa ''lilla'' Säbastian :p

ehum? sen drog vi t stan igen, va där lite sen drog vi t skoghalls centrum och va där och hyrde film :3

vi drog hem t mig åt mat och såg på Linas kvällsdagbok ena av filmerna vi hyrde C:

sen så ringde krille ;p  så vi drog t mörmon och va me Pontus och krille ^^

heheh.. och ah..

sen vid 00.05 drog vi hem igen C:

och idag ska vi träffa nån på stan, vet fan inte vem de är.. men visst :)

ehum? Olivia åker hem idag oxå... SADFACE!!!! :(

men skriver mer ikväll :)

Hejdå ;*

 


Av Clara Olsson - 27 januari 2012 22:45

ser helt cp, men visst ;p

 
Av Clara Olsson - 26 januari 2012 22:26

Hejj ;p

nu sitter jag här.. ah..

idag va skolan helt okej, hade skriskor ^^ och efter drog jag t min MAN KLARAERIKSSON, fy fan va längesen de va!! ;d

fan va jag älskar den tjejen allså ^^ en av mina bästavänner <3

vi typ flumma runt.. mycket :3 sen drog vi hem t henne och kollade på ''Never say Never'' av Justin Bieber  ;) fett nice ^^

sen skrämde jag Klaras syrra Filippa, efter en skräck shiit vi hade sätt på youtube XD

ah.. men ja..

imorgon blire att Olivia kommer till mig! <3

Hejdå ;*

Klara & Jag <3

  

Olivia & Jag <3

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards