ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Clara Olsson - 17 maj 2012 20:54

hej! ^^

jag är på toppen humör! fick tillbaka min ängel från ovan!! 8/4-12, dagen vi blev ett C:

Maiia och jag går tillbaka till de gammla datumet, eftersom vi ser de som att de va en paus.. ^^

och då skiter jag i vad alla andra tycker, de är mitt och maiias förhållande inte doms.. ;)

men iallafall, de va skiit mysigt idag! träffade även en tjej som hette Elin, skiit go tjej där! :p

vi träffades på busstiaon, drog till subway för Elin va hungrig :) så satt vi där sen tog vi bussen till Bergvik C:

drog runt och kollade på lite kläder och så ^^ och jag har hittat kläder som jag ska ha till skolavslutningen!! ;d tror ni inte att jag är stolt eller? ^^ sen drog vi och åt på Macdonal's sen fortsatt vi och kollade på saker och ting ;3

senare tog vi bussen tilll stan och drog till expresohouse myste lite där ^^ sen drog vi till busstiaon och flumma xD

deras buss gick 17.05, så där fick jag en hejdå puss iallafall av min Maiia ^^

sen drog jag hem och kolla tv, somnade i soffan och nyss ätit ^^

imorgon blir de att jag och Moa ska till Bergvik och köpa avslutnings kläder till mig :p

sen så ska vi väl möta Sofi i stan ;s ohh KANSKE trycka egna tröjor med pappa.. måste fråga först (a'

jaja.. hörs mer imorgon ^^

hejdå ;*

FEEEEESTIIIISS! <3

    

vacker som dagen själv! <3

    

Maiia & Elin! :3  

  

ELIN! ^^ 

 

Av Clara Olsson - 17 maj 2012 10:04

hejsan! ^^

jag fick ju gå upp rätt så tidigt idag, skulle fixa mig.. eftersom jag ska träffa en specill person idag ;)

och den personen är... MAIIA <3

jag ska in för att träffa hon och hennes kompis :) kommer nog bli bra ;p

är färdig fixat ska bara borsta tänderna och så.. C:

bussen här ifrån går 10.31, men dom är framme 10.40 så vet inte om jag hinner fram innan dom.. men jaja :/

annars är de bara bra, lite trött dock då.. men jaja ^^

skriver mer ikväll c:

hejdå ;*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards