ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Clara Olsson - 4 april 2012 21:09

hej alla ni som läser detta.. ;p

idag blev de bara jag, Albin och AlbinHenningsson, men de vart väl okej :))

innan vi drog till Henningsson så va jag och Albin med några, skit nice (Y)

men jaja.. de hände väl inte så mycket iaf..

men imorgon så är de ju min och Klaras dag så  då blir de sköjj C;

men de är ju de alltid :33 får även lov imorgon, fyfan va gött!! :D

eeh aah..

fan så trött jag är på min skola.. vill helst byta ;//

men alla vägrar ju att lyssna!! xd

jag blir bara så trött..

hejdå ;*

för att jag kan..

 

Av Clara Olsson - 4 april 2012 07:34

hej :3

morgonbloggar lite eftersom jag har lite tid över och för jag kan ;pp

idag blir de Klara och Albin ;) Ska fråga om AlbinOlsson ska med eftersom han och jag skulle va idag som jag hade glömt xd

men nu är de bara idag och imorgon i skolan sen PÅSKLOV!! :D

och jag ska fira min Påsk med min söta rosaneger JOSEFINESUNDIN!!

kommer bara bli bäst! :pp

jag ska till henne på lördag och stanna där till söndag c;

men måste åka! ;)

skriver mer ikväll :D

hejdå ;*

slump bild igen xd

 


Av Clara Olsson - 3 april 2012 18:52

hej! c:

jag va hemma idag, mådde inte så bra.. :/

min hals är fortfarande helt fuck up.. xd

de har ju inte hänt så mycket idag, så jag hatar att vara hemma!

men imorgon ska jag till skolan ;p eh ah..

imorgon ska jag även va med Klara ^^  och träffa Albin :))

de kommer att bli bra, trorjag :D elr ah..

inte så mycket att säga mer.. :d

hejdå ;*

btw, ville bara säga till er yngre läsare som går från 0-6 vill komma på min klass disco? de är bara att komma till mörmosskolans matsal den 20april ;)

skulle betyda mycket.. :)

 


Av Clara Olsson - 2 april 2012 21:27

hej.. ;d

som ni ser på rubriken.. så kan ni nog fatta.. jag & Daniel, gjorde slut idag.. ;//

men de finns väl nån där ute för mig.. ;d ska fortsätta att leta efter han...

men iaf, jag har inte tid att spilla mer tårar än vad jag har gjort.. ;d

idag så va skolan helt okej, efter så gick jag till mormor.. :)

NYBAKADE BULLAR!! GÖÖTTT!!  :D

sen va jag lite med ida, vi kollade film och så :pp

och imorgon blir de väl Klarius att va med C; tror att jag ska till henne elr nöe ^^

men ajja.. ni får har de..

hejdå ;*

slump bild..

nån dag innan jag färgade håret för första gången.. ;p

 


Av Clara Olsson - 1 april 2012 21:55

hej! :)

haft sjukt kul med Klara i helgen ;pp som alltid alltså ^^

man jaja, vi kollade på film, myste och cyklade (YYYY)

sen när jag kom hem satt jag vid datorn och snackade med Johan på skype c;

aah.. och nu sitter jag och lyssnar på musik, svensk rap is the SHIT! :))

imorgon är de Måndag, och jag har nog inte planerat nåt, trojag ^^

men jaja :3

och eftersom de är 1april i dag, så är de bara 22 dagar kvar som jag får leva med min tandställning..

för den 23april så försvinner den ut ur mitt liv föralltid, FML! ;))

men jag kommer nog att överleva, bara att de kommer att känna skumt..

men aah.. ;)

hejdå ;*

Klaras mysiga Sweet tröja gör så jag saknar henne mindre..

btw, jag har inget liv.. ;)

   

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards