ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Clara Olsson - 11 april 2012 22:48

Tjenna! ;)

jag är övertrött och sitter just nu hos Mia, i Jessicas rum och snackar med min älskling :D

idag har de vart toppen! jag fick träffa min älskling, massor av pussar och kramar fick! ;)

hon kommer nog nästa vecka till mig, då blir de mys!! ^^

jag vill klippa mig! ska nog göra de på torsdag, och sen färga håret på fredag innan vårt disco nästa vecka :p

imorgon blir de bio, och på fredag BUP och kanske Klara.. vetinte xd

och svaren på frågestunden kmr på söndag oxå, så fortsätta ställa frågor ;3

jag har inte så mycket mer att skriva, ska försöka vara social med älsklingen i telefon... C:

hejdå ;*

Av Clara Olsson - 11 april 2012 09:42

godmorgon! :)

ska äte frulle med pappi nu, så jag bloggar lite snabbt ^^

jag är snart klarfixad att åka till Boda! :D

men vi skulle hämta upp Mia, Jessica & Jonte i stan först ;)

jag hoppas verkligen att jag ser min fina flickvän där! :')

hon får mig att le varje dag! :D

och just de, jag vill tacka alla som stöttar mig! De betyder verkligen! :)

hoppas att ni får en bra dag, för de ska jag iaf ha ;))

bloggar mer ikväll C:
hejdå ;*

slump bild xd

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards