ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Clara Olsson - 25 april 2012 22:20

Hej! :)

idag så va jag dryg på morgonen, tog bussen till linus vid 14 tiden xd

va med pontus och linus lite där, sen kom sabina och johanna och vi va i lekparken, hehe... ;)

auh, sen drog jag, pontus och linus och åt på city, MUMS! ^^

sen stack vi till Pontus och kollade på film skräkfilm, men läskig va den inte ;p

auh.. sen hände de väl inte så mycket, vi va ute lite.. :/

sen gick jag påväg till mormor, men möte Moa påvägen så jag gick med henne ist.. :D

hade ju inga nycklar, blev utelåst.. -.-'

imorgon ska jag va med bästa Michelle, I hope.. ;)

saknar min älskling som in i helvete.. drykt 1,5 vecka kvar tills jag kan få träffa henne.. :((

undrar om jag kommer att klara de ens.. ;//

fan va jag älskar den tjejen!!

Maiia, du vet hur mycket jag älskar dig va? för jag spriker snart pga att jag älskar dig så mycket <3

hejdå ;*

 

Av Clara Olsson - 24 april 2012 22:16

hejsan! :)

jag har inte bloggat på några dagar elr vad de är, för att jag har inte haft orken ^^

men som sagt, igår fick jag ut tandställningen ur munnen! och gud va jag är nöjd!! ;p

skit fina blev mina tänder C: kan knappt sluta lee!! :D

men igår va jag hos mormor hela dagen och chillade, GÖTT! :d

och idag har jag vart med Pontus och Linus, shiit najjs ;)

va i skolan oxå förstås ^^ och de va helt okejj C:

imorgon har vi studiodag!! fett gött, ska soooovvvaaaa länge!! ;d om de går.. (a'

saknar även Maiia som in i helvetet, kan knappt vänta i 2veckor för att få träffa henne igen :((

men som sagt, den som väntar på något gott, väntar aldrig för lännge ;))  hehe.. :)

ehum? imorgon ska jag nog va med Pontus, Linus, Johanna & Sabina, fast jag vet inte än.. men tror de C:

har nog inte så mycket mer att säga ;p så jag skriver nog mer imorgon.. :D

Hejdå ;*

bild från igår, känns som en befrielse ^^

   

Av Clara Olsson - 22 april 2012 22:20

hej alla mina underbara läsare! :)
är på toppen humör som sagt, elr ah typp C:

har lite ryck på en som ljuer mig rakt in i ansiktet.. så man känner sig ju sviken.. :/

men annars är de bara toppen! :D

i natt är den sista natten med min älskade tandställning, och imorgon blir de begravning för den ;)

imorgon är de skola, och jag är grymt taggad! :)) och bara längtar tills nästa helg! för då ska jag hjälpa pappa och fixa med båten, kommer bli supernajjs! :p och kanske ska till molkom för att hälsa på Premila ^^

förut hos Mia va maten as god! fick min beaa till maten oxå, så ska de va (Y)

sen så kollade vi på nån serie, elr jag pillade mest på pappas IPhone ^^

sen drog vi och kollade till båten, jag och pappa :)  sen drog vi och möte upp Daniel för att hämta Thea och då va Molly och Eveline där, GUD SÅ SÖTA OCH STORA DOM HAR BLIVIT! :')

fick as goa kramar och pussar av dom :') dom är som små änglar ^^

sen drog vi hem och jag har kollat lite på tv osv C:

och nu siter jag här ^^ men ni får väl ett inlägg imorgon ;)

hejdå ;*

älsklingen äter chokladbullar :3

 

smyg kort på mig.. -.-

 

Av Clara Olsson - 22 april 2012 15:33

hejsan! :D

jag är ny fixad och har på mig myskläder ^^

snart ska pappa komma och hämta mig för att vi ska äta hos Mia! :)

MUMS! dom är bara bäst på att göra mat! :D

och inatt är de sista natten med min tandställning :'(

kommer sakna dig såå!! :'(

ska upp ungefär vid 06.40 imorgon, ska vara hos tandläkaren klockan 8.00 ;)

så jag kommer gåå utan tandställning i 2 timmar, ungefär ://

kommer bara kännas konstig.. ;p

guud va  jag saknar min älskling :((  kanske inte kommer att träffa henne fören på 2 hela veckor :'(

undrar om jag kommer att överleva utan henne? ://

skriver mer ikväll :)

Hejdåå ;*

såhär såg min tandställning ut för 2 år sen.. då jag fick den ;)

 

Av Clara Olsson - 21 april 2012 22:45

fick en fråga från en tjej via fb, om jag kunde lägga ut mina favorit bilder som jag och maiia tog idag på blogge.

så visst, varför inte? :) de är rätt många, men alla blev skiit bra, men dom här är nog mina favoriter ;d

här har ni dom :

             


Av Clara Olsson - 21 april 2012 21:19

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards