ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Clara Olsson - 14 april 2012 20:48

hejsan! :D

idag va jag inte med Josefine, eftersom jag mådde inte så bra ://

va mest hemma idag och chillade ^^

tog även kort med den nya kamran som jag har fått ;p

men pappa tog inte med sladden till datorn, så lägger ut bilderna imorgon :))

blev faktis rätt nöjd med dom ;)

men just nu är jag rätt propp mätt, as god mat idag!! C:

duschade även förut och så :d

sitter och lyssnar på musik på mitt rum så de är väl helt okej ;p

fick en komentar på ett vidioinläägg, och så frågade personen ''varför pratar du skånska?'' själv tycker jag att jag inte pratar skånska på de vidioinlägget, mest stockholmska elr halmstads mål.. inte skånska elr så.. men då gjorde jag med helt omedvetande.. hehe :)

men imorgon så kommer svaren på frågestunden, så bara fortsätt att skicka in frågor :3

kommer nog andvända kamran och filma med den ^^ så de blir nog en bättre bild än vanligtvis :3

hejdå ;*

och såhär känns de när inte Maiia är nära mig.. :((

SAKNAR DIG ÄLSKLING! <3

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards