ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Clara Olsson - 13 april 2012 23:13

 

sämst kvalitet på camen..

de står ''MaiiaAndersson'' i hjärtat.

jag älskar dig ! <3

Av Clara Olsson - 13 april 2012 20:29

hej! :)

idag hände inte så mycket.. ;/

men fick iaf fika med min älskling, och träffa henne! ^^

de gjorde min dag alldra bäst (Y)

men va ju tvungen att gå till fkn fula BUP idag.. FML!

sen så hände de väl la inte så mycket efter de.. åkte hem.. och bara tjocka mig ;))

men mina underbara systrar har ju kommit hem från stockholm idag C:

och man märkte att mina stora syster Moa hade saknat mig ;)

så jag har vart med Moa lite oxå ;pp

BTW, fick pappas gamla jobb kamra, elr ah.. ;d så nu kmr de massor med bilder ^^

när jag börjar att ta kort då ;)

pappa skrev även ut ''disco afficherna'' till klass discot.. dom blev väl la bra (Y)

son och dotter, HELL YEAH! fett gryma blev dom ärligt talat, elr ah jag tycker de C:

men imorgon blir de Josefine! kmr nog bli as bra! :D

hejdå ;*

   

Av Clara Olsson - 13 april 2012 00:22

nu ska jag skriva om min flickvän igen! :')

våran kärlek är bara inte ett ord, och inte 100 ord utan mycket mer!

jag vill alltid ha dig nära, alltid  ha dig kvar hos mig!

älskling, du vet hur mycket jag älskar dig? jag berättar de för dig varje dag så att du alltid kommer ihåg att jag bara är din, din och ingens annann!!

det är dig jag lever för, bara att de är en hemskt saknan varje gång vi säger hejdå!

de känns som om det är dig jag har väntat på en lång tid!

jag struntar i om alla hackar på mig, jag är bara grymt stolt över att kalla dig min flickvän!

och jag vill alltid kalla dig de. Då, nu och föralltid, älskling! <3

de är du som har tagit mig från botten till toppen!! jag är dig förevigt tacksam!

jag kommer aldrig glömma när vi låg i dig säng och bara kollade in i varandras ögon och log!

ditt leende är så underbart vackert, men hela du är vacker!!

du är den vackraste flickan jag någonsin har skådat! Du är vackrare än dagen, vackrare än den finaste diamanten!!

våran kärlek slår allt!! De ska helt enkelt bara vara du och jag, baaby!

men jag börjar att inse nu, att de är sant att du är min och ingens annan!!

jag är nog den överlyckligaste!! eftersom jag har den finaste, vackraste och bästa flickvänen i hela galaxen!!

jag älskar dig, jag saknar dig!! <3

/ Din Clara ;*

     

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards