ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Clara Olsson - 8 april 2012 21:41

hej!! :D

just nu sitter jag och Maiia i sängen och lyssnar på musik och har mysigt C: ska snart sätta på film tror jag ;)

men jaja, bussresan gick bara bra.. Va bara grymt nervös, men de har gått över nu! ^^

oohh MAIIA I MITT HJÄRTA!! (L)(L)(L)må jag bara säga!!

tjejen är ju fan helt underbar ju!! de finns ingen som hon vill jag säga!

she's the best! ;))

ehum? imorgon blir de väl stallet med Maiia, typ 7.30 skulle vi åka dit eller något xd

och aah.. vet inte vilken tid jag ska hem imorgon, men de blir väl la nån gång ^^

hejå ;*

finaste flickan på bilden!!

 

Av Clara Olsson - 8 april 2012 09:20

Hej :') nu sitter jag och äter frulle med Josefine medans jag bloggar lite från mobilen ;) men snart ska vi väl fixa och så.. Sen så skulle vi ta bussen in vid 12 för jag ska ju till hon, hon heter Maiia Andersson och hon är så underbar, fin ovh allt sånt där :') de kommer bara bli bäst ^^ men igår va de skit kul, heheh.. ;) men har väl inte så mycket mer att skriva tror jag xd men jaja hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards