ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Clara Olsson - 12 april 2012 22:52

hej igen! :D

jag vill bara säga att jag är skiit stolt över mig själv! ;))

jag har STÄDAT, och då menar jag städat mitt rum!

alldeles själv! ;p

och så har jag ränsat min garderob.. och herregud, den ville man inte leka med förut C:

fyfan, jag hatar att städa xd

ah, de va de jag ville säga! :d

hejdå ;*

Av Clara Olsson - 12 april 2012 21:07

  hejsan! :))

jag har nyss ätit klart och nu är jag på mitt rum och lyssnar på musik :D

idag va jag på bio idag med Jenny, Sabina, Joanna & Johanna, de va shiit najjs.. ;p

men filmen va inte värst så bra.. Spegel, Spegel.. tumme ner på den, bara att jag och Jenny satt och misstolka allt (a'

men Jenny fyllde även år idag så, GRATTIS MIN FINA KÅTBOCK!! ;*

som sagt så ska jag till fkn fula BUP imorgon.. FML!

ska nog bara städa rummet imorgon, och va med Jenny på kvällen .. :)

kanske kommer att träffa älsklingen imorgon kort också ^^

HAHAH! de va så rolig, Jenny ville ta mer hål i örat, så vi sprang runt och frågade i olika salonger och shiit! ;D

guud så go hon är :pp höhö ..

jag har direkt inte så mycket mer att säga nu tror jag xd

hejdå ;*

HAHAHA, min egna kåtbock på bilden!

15 år, grattis gumman! :'D

  

och en bild på mig... heheh..

 

Av Clara Olsson - 12 april 2012 01:15

bjuder på en bild från idaag xd

 

 
Av Clara Olsson - 12 april 2012 00:06

hejsan igen! :)

nu sitter jag hemma och sitter och lyssnar på musik medans jag chattar med älsklingen :')

jaruu? jag ska väl snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp och duscha imorgon osv.. ;//

ska möta sabina och Joanna, 13.00 så jag vet inte hur de blir ;d

men ska nog ringa sabina imorgon och diskutera lite med henne ;)

jaja! :D Mia kanske ska med till BUP på fredag, så vi ska snacka osv.. :))

herregud va jag saknar Maiia! :'/ Hoppas att hon kmr till mig nästa helg..!

eller om jag ska till henne.. jag vet inte, men håller tummarna så att dom går av (a'

men hehe.. ;) skriver mer imorgon, så de är bara att vänta ^^

sov så gott nu alla bloggläsare!

hejdå ;*

åh här bjussar jag på en bild... ;)

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards