ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Clara Olsson - 9 april 2012 22:46

hej alla där ute!! :D

jag är superduperglad!! jag har hittat mitt ljus i mörkret, MaiiaAndersson är min, bara min! :')

men att sitta på bussen och gråta är nog inte de bästa, men sen märkte jag att de va glädje tårar, eftersom jag har världens bästa flickvän!!! :))

uuuh så underbar hon är!! :') tog bussen 20 där ifrån.. men de kändes tugnt att säga hejdå till den man älskar :((

men nu sitter jag hemma och lyssnar på en låt om, om och om igen :'D medans börje vill mys, hon har nog saknat mig med :p

men imorgon blir de nog bara att slappa hela dagen lång tror jag :) måste ju va hemma lite ;))

men nu ska jag fortsätta chilla lite och så :D

Hejdå ;*

med dig är jag hel, med dig är jag starck, med dig kan jag vara mig själv!

8/4-12, mitt livs bästa dag!

   

Av Clara Olsson - 9 april 2012 08:56

Hej, jag tänkte att jag ska ha en frågestund på bloggen igen eftersom de är rätt många som har frågat om jag kan göra de så nu kan ni ställa vilken fråga som helst och ni får svaren på ett vidioinlägg senare i veckan ^^ hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards