ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Clara Olsson - 7 april 2012 11:33

hejhåå! ;)

idag är de påsk (Y) jag och Jessica sitter nu på balkongen och har oss :DD

hon fotar och jag sitter här ;)

shiit vilken fint väder de är idag!! må jag bara säga! grymt varmt xd

men jaja, väntar på att pappa ska hämta mig så jag kan fixa mig och packa t Josefine! ;p

men jaja..

uuh.. så käär jag är :$$ hon är så jävla goo! och jag hoppas som in i helvete att jag får åka t henne!! :))

har inte så mycket mer att skriva..

Hejdå ;*

Av Clara Olsson - 7 april 2012 00:23

Hej! :) bloggar från mobilen bara så ni vet c; Just nu är jaag med Jessica, ska sova hos henne inatt, najjs ;D Btw, jag har blivit kär :') hon är så underbar på alla sätt och vis! henns röst är så underbar! Och ja, hon.. Jag kanske inte har sagt de förut, men jag är bisexuel. jag är fortfarande samma person, men jag har vart bi i 3år nu.. ni får tycka vad ni vill men de här är jag.. Ska kanske åka till henne på söndag och sova där, kanske ;) Men skriver mer imorgon innan jag åker till Josefine c; Hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards