ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Clara Olsson - 19 april 2012 21:17

haij! :D

jag har nyss kommit ur duschen och satt på mig myskläder ^^

och ny lyssnar jag på underbar musik ;p och väntar på att Jesper ska logga in på skype :)

har inte snackat med han på as länge :/  men han kollar på tv, så han skulle logga in senare ;d

men skolan idag va helt okej! :D

vi skulle tydligen inte ha min dator till discot, så då va de problemet löst! :p

efter skolan drog jag till mormor, sen hade jag utvecklingsamtal också -.-'

men imorgon drar jag direkt till stan efter skolan för att köpa hårfärg, sen till momor ;)

sen drar jag väl och fixar discot med dom andra i min klass! C:

hoppas att de kommer många dit ^^

PAJKASTNING PÅ MIG, VAFAN DÅ BÖR DE VÄL LA KOMMA MÅNGA! :3

och på måndag rycker min tandställning, lite spänd må jag säga :p

skriver nog mer imorgon, kanske på morgonen men förmodligen på kvällen när jag kommer hem ;)

Hejdå ;*

ofixad brud! :D

 


Av Clara Olsson - 19 april 2012 08:21

fölåt för minen i början.. :$

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards