ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Clara Olsson - 6 april 2012 12:17

hej C:

bloggade inget igår, så gör lite nu ^^

fick som sagt lov igår, GÖTT!! :D

va med min käraste Klara, Olle & Albin ;p de vart helt okej :)

sen drog Albin hem, då stack vi till Olle lite ^^

sen ut och hoppa stuttsmatta som jag inte ha gjort på ett tag xd

men aja.. sen drog jag hem osv..  :3

hade ju sushi som väntade på mig hemma :DD men jag orkar nästa aldrig att äta upp allt xd

och fick en lektion att äta med pinnar eftersom de ser dumt ut att äta med gaffel ;d

men de är ju så himla svårt ju ;cc

aja.. idag kommer Mia och Jessica hit och ska äta mat med oss :)

så de är väl bäst att duscha och så snart ;pp

och imorgon ska jag och fira påsken med min gullunge JOSEFINE!

kommer bara bli bäst ;D

men ni får ha de så bra ;)

Hejdå ;*

så här gör vi när vi äter frukost! ;)

min är åt vänster & pappas är åt höger C:

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards