ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Clara Olsson - 20 juni 2012 12:35

ah, och klara är fotografen.. japp..

 

Av Clara Olsson - 20 juni 2012 02:11

tjena alla underbara läsare! :)

jag och Klara har nyss kommit in, kan man säga ^^ vi har vart ute mer än 2 timmar och bara gått, dock så träffade vi ErikAhlqvist och en till förut men de va inte så mycket C:

Vi såg även ett rådjur när vi gick hem ifrån och sen ungefär 2timmar senare så är de kvar, as läskigt D;

eyy, jag är skiit stolt, jag städade mitt rum förut, eller ah de är väl lite kvart men ändå c:

jag har väl inte mer att säga.. ;s

ni får väl mer uppdatering lite senare! :3

btw, fyller år imorgon! :DD

hejdå ;*

Klara förut ;*

 

Av Clara Olsson - 19 juni 2012 12:38

StephanieSela ♥    

KlaraEriksson ♥  

SofiaAbdulahi ♥  

MoaOlsson ♥  

EliasPinelake ♥

 

Av Clara Olsson - 19 juni 2012 12:30

DAG 1 - En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om
DAG 2 - En bild som du aldrig lagt upp
DAG 3 - En konstig bild
DAG 4 - En bild på någon/några du alltid har roligt med
DAG 5 - En bild som väcker känslor
DAG 6 - En bild på någon du saknar
DAG 7 - En bild på någon som är snygg
DAG 8 - En bild på någon som alltid gör dig glad
DAG 9 - En bild på dina närmaste
DAG 10 - En bild på något du saknar
DAG 11 - En bild på någon som får dig att skratta
DAG 12 - En bild på en typ av killar du faller för
DAG 13 - En bild på din fritid
DAG 14 - En bild på dig själv som du tagit
DAG 15 - En bild på en klasskompis
DAG 16 - En bild på någon du litar på
DAG 17 - En bild på någon som är snäll
DAG 18 - En bild på en vän du inte varit med på länge
DAG 19 - En gammal bild på dig själv
DAG 20 - En bild på någon i din familj
DAG 21 - En bild på dig själv som någon annan tagit
DAG 22 - En bild på något som gör dig glad
DAG 23 - En bild från i somras
DAG 24 - En bild på din bästa vän
DAG 25 - En bild på något du inte skulle klara dig utan
DAG 26 - En bild på dig och din bästa vän
DAG 27 - En bild på något du vill ha
DAG 28 - En bild som är tokig
Dag 29 - En bild på något du hatar
DAG 30 - En bild på något du ser fram emot

Av Clara Olsson - 19 juni 2012 11:35

  godmorgon :d

ehum.. jag har väl nyss vaknat kan man säga c:

gick och la mig runt 04.00 igår/imorse, eller vad man ska säga :s

just nu lyssnar jag på musik, kollar fb.. och försöker att ha mina ögonlock öppna.. ;$

Klara ska ju komma, så jag ska väl messa henne och så ^^

måste även duscha innan hon kommer, hehe.. (:

och om ni vill veta varför jag bloggar så himla mycket är för att jag är en no lifer.. hehe c:

men jaja, vad gör man ^^ man måste ju uppdatera bloggen mycket ju, eller? ;d

gud jag är för trött för att ens tänka.. ;d

de ser ut som om de kommer bli en fin dag idag iallafall :)

nejmen nu orkar jag inge mer, hehe.. Mer uppdatering kommer ni få lite senare idag c:

hejdå ;*

bakrunden till bloggen :3

 


Av Clara Olsson - 19 juni 2012 01:22

FULA MINNER JAO!

 
Av Clara Olsson - 18 juni 2012 20:31

go' kväll alla underbara! :)

just nu har jag nyss myst ner mig i min kugurumi och messar med allt folk c: och tittar på Simpson :p

jag har väl bara pratat med moa en massa idag och ätit hos farmor.. :)

och då fick jag ett samtal från min vän som kallas ryssen, och vi snackade om att ses på lördag ^^

imorgon kommer ju Klara som sagt, de kommer bli B Ä S T! hon kommer att sova över med till på lördag, så måste städa också :3

fyller ju även år på torsdag, hehe.. kommer bli najjs att få saker, för om man känner mig så vet man att jag bara älskar att få saker ;d

men hatar att förlora saker.. :/

aja.. de är väl allt för idag, om jag inte för ett natt-inlägg lite senare, men de får ni väl veta senare om jag gör eller inte ;D

hejdå ;*'

gammal bild ur arkivet.. :p

    

Av Clara Olsson - 18 juni 2012 14:15

hej! :)

snart ska jag fixa frulle, känns rätt onödigt eftersom klockan är 14.. men ska väl göra lunch istället, eller bara fixa nuddlar..

känner mig rätt nere idag, men Mattias kommer ringa senare så jag kommer prata av mig rätt mycket.. :/

känns bra att veta vart man har dom bästa vännerna! :)

men just nu sitter jag och kollar på barnpoogram, skräll mig kan man säga och så messar jag med massor ;d

ungefär vid 18.30 ska jag till farmor för att äta mat, pappa är i stockholm med Mia och kommer hem imorgon så jag och Moa får väl ha de mysigt hemma själva eftersom Thea sover hos farmor, men de blir nog bra :)

jag skriver väl mer senare ikväll, så ni får väl veta vad som har hänt under dagen, även fast de inte kommer att vara mycket men ändå.. ;3

hejdå ;*

true story broh!

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards