ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Clara Olsson - 7 juni 2012 23:27

go kväll ^^

just nu sitter jag här, lyssnar på musik och känner mig underbart glad! :D

jag har pratat med Elias i skype rätt mycket idag ;)

men va med Joanna lite efter skolan, vi KANSKE ska sjunga på skolavslutningen, så jag vetinte ;d

sen så gick vi ut med Ikaros i ungefär 1,5 timme :) underbart!

vi tog även massor med vackra bilder! men jag har väl bara bilder på Joann. Joanna har bara kort på mig typ ^^

så jag ska försöka få bilderna på mig från Joanna, så ni ska få se hur rött mitt hår är i solens sken ;)

men ni får lite av bilderna som jag har tagit idag istället, hoppas de blir bra? :)

imorgon åker jag till min Maiia, de kommer bbli as mysigt ^^ åker från skolan 13.45, och bussen från Karlstad till Ekshärad går 14.10 :p

så de blir väl gött att sitta i en fkn buss i flera timmar, men vad göra man.. C:

jag har nog inte så mycket att säga, men bloggar förhoppningsvis på morgonen imorgon ;)

hade så bra så länge ;d

hejdå ;*

bilder från dagen ^^

       

Av Clara Olsson - 7 juni 2012 08:19

godmorgon alla där ute som läser min blogg :3

ni skulle kunna få ett vidioinlägg, men min mormor har ingen cam och jag orkar inte spela in framför mobilen ;)

men snart ska jag väl la gå till skolan, nyss sminkat mig, satt på mig klär och sånt där C:

är typ överlycklig och känner mig som lite igen :')

eftersom när jag va lite och sov hos mormor så fic jag kokta ägg, med salt och kaviar på. I en skål ^^

och jag älskade de när jag var liten, gör de faktis än ;$

men då hade min underbara mormor gått upp tidigt för att göra äggen sen väckt mig halv 8, är hon inte underbar :')

jag har nog den bästa mormor som finns! ^^

efter skolan så ska jag nog gå hit till mormor, packa mina saker och gå hem och packa tills imorgon ;)

sen vet jag inte vad som händer, tar de bara lugnt idag eftersom jag har skadat mina händer/armar ^^

men jag skriver mer senare ;)

hejdå ;*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards