ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Clara Olsson - 27 juni 2012 14:29

kortet är taget sommaren 2010, de är jag & Albin på bilden.♥

R.I.P Gossini! ♥

 

Av Clara Olsson - 27 juni 2012 14:10

hej! :D

nyss fixat och packat klart till Filipstad, ska bara borsta tänderna c:

jag och nille la oss och sov vid 7-8 tiden och skulle ipp 12.15, kände mig rätt död.

men skiit kul var de inatt, fast jag och nille har ju alltid de ^^

hon drog för nån timme sen, hehe.. Hon skulle på bio med en :)

ehum..? igår när nille kom åt vi glass, drog till stan, åt på BK och där äter inte jag offta.. sen träffade jag även min Klara på stan också, hon hade tagit ett till hål i örat hon med ;) sen så träffade vi Victor, eftersom jag och han behövde snacka.. rätt mycket..

fick hans favvo keps också, som ni kan se på bilden :'D jag typ älskar den kepsen c:

jag tar nog med kamran till Filipstad, så ni får bilder C:

Johan hänger med dit! ^^ skickade iväg till Albin också, men tror inte att han blir med.. :/

kommer hem på lördag, men eftersom jag älskar farfars dator så kommer jag troligtvis blogg/V-blogga där :3

hejdå ;*

Outfit.

   

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards