ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Clara Olsson - 17 juni 2012 23:07

hej! :)

idag så va de najs, jag och nille gick och la oss vid 7.30 eller något och vaknade av att pappa ringde vid 11 tiden och sa att de var frukost ;d

så inte mycket sömn idag, men ändå hade rätt mycket energy att va med Klara! :)

super kul, träffade även rätt mycket vänner som jag inte har set tpå länge c;

de va iallafall as kul! ^^

just nu sitter jag och pratar med min lilla Jesper.. Han får mig på bättre humör eftersom jag och Maiia... gjorde slut idag... :'/

och Maiia om du läser detta.. ''jag hoppas dig all lycka! Du vet allt jag skrev till dig, hur jag tyckte och tänkte.. men hoppas vi kan vara vänner..''

imorgon ska jag nog städa och fixa min rum osv C;

bilder från min och Nille helg! D;

       

Av Clara Olsson - 17 juni 2012 02:41

go'kväll!

som ni kanske har märk har jag fixat till bloggen lite, rätt okej faktis :$

men jag skulle ha gjort en V-blogg men de kom bara upp 28 sek av de jag hade spelat in, så jag skit funstäldigt i de nu.

jag och nille sitter på golvet och gör amällt skumma saker i mitt rum ;)

vi har vart ute rätt så mycket idag, träffat folk bland annat Linda, pappas arbets kompis dotter, skit schysst är hon! hon var ute med deras hund Sigge så hon hängde med till centrum efter som nille ville ha Energy dicka.. och självfallet är jag så snäll så jag inte kan säga nej.. hehe ;)

sen har vi väl la träffat lite mer osv.. jag har även snackat i telefon rätt mycket idag.. Mest med Elias :)

vi är väl inte lika flumiga som vi var förut osv, men de går ju ^^

vi kanske ska ta en promenad snart, fast vetinte än c:

just de, förut idag så hade vi lite mys framför TV:n med chips och cola! vi kollade på nån cp film men fett najs ändå ^^

gjorde även sönder min experia igår, så får ha Thea's gammla SonyEricsson, knapp mobil något ;d

men de går väl ;p

men jjaja, ni får väl ha de så bra så skriver jag väl mer på dagen eller något C:

hejdå ;*

söta! :D  
   

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards