ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Clara Olsson - 3 juni 2012 20:31

hej alla underbara läsare!

jag ska snart göra mig i orning för sängen, är rätt sliten :/

förhoppningsvis ska jag klippa mig, innan onsdag hoppas jag ^^

då ska jag och älsklingen färga håret, tillsammans! C:

och ja, ni kommer få bilder från de ;)

nyss ätit och chattat med älsklingen och såå :p

imorgon vet jag faktis inte vad jag ska göra, DRAMA BIL DE IALLAFALL!

och just de, måste hitta min gammla kanin dräkt till Fanny..  hehe, har glömt dom ett tag nu ;$

fyller även år om 18 dar, guud vad jag älskar min dag.. då jag föddes, då jag blir firad, då alla är glad att jag kom till jorden.. :)

de som är mindre bra är att älsklingen är på dansläger, så jag kommer inte få fira min och hennes förddelsedag tillsammans :((

men på fredag nästa vecka så är de 2 MÅNADER!! älskar henne lika mycket som första gången! C:   

men jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på den underbara svenska rapen jag har i lurarna.. ^^

hejdå ;*

en gammal bild..

Av Clara Olsson - 3 juni 2012 17:59

hej igen..

jag märkte att de inte var hela vidion som kom ut så ja fortsätter med att skriva..

jo, på lördag va jag och Jossan även och kolla på Medina, och dom som har följt mig ett tag vet att jag älskar dom!

jag fick skaka handen, krama dom osv ^^ dom log, jag dog!

ja, sen stack vi till några och chillade samma som på fredag och så.. :p

sen idag och vi på subway och jossan köpte hörlurar osv.. skiit mysikgt :)

tog bussen hem vid 15 ungefär och när jag kom hem satte jag på mig mysbyxor och pratade med älsklingen i telefonen en stund och hon kanske kommer nästa helg och jag till henne ^^ alltså fredagen till lördag åker jag till henne, lördag till söndagen är hon hos mig C:

men jaja, skriver kanske mer ikväll.

hejdå ;*

Av Clara Olsson - 3 juni 2012 17:30

 

         
  
 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards