ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Clara Olsson - 23 juni 2012 12:52

Hej! :)

förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, med de var så mycket stå hej så att jag orkade nästan inte! :p

men iallafall, vi åt lunch på sjön med några, Moa och jag badade med kläderna på eftersom vi var så jävla dumma och inte tog med oss  bikinis.. ;d Men bada i kläder är fan mycket mysigare ju! C:

Och Jessica tog massvis med kort på mig och Moa, så vi fick leka lite modeller, lägger upp dom korten när Jessica har lagt ut dom på facebook! :D  

Sen så åkte vi hem vid 20 något sådär. Vi drog hem fixade i orning oss och drog till Hoa för att käka mat, men då var klockan typ 22.30, hehe.. :D och vi hade sagt att vi skulle komma 20.. lite försenade, men vad gör de? ^^

men jag, Moa och Jessica spelade bara ''draw somthings'' hela kvällen/natten typ..

idag ska jag träffa JosefineSundin, och så sover hon här ikväll ^^ de kommer bli toppen de :)

hoppas att ni hade en bra midsommar! :)

ehum..? vet inte vad jag ska skriva, så ni får väl titta in senare om jag har gjort något uppdatering eller inte c:

Hejdå ;*

De här målade jag till Moa igår, och hon tycker att de liknar Hitlet på semestar.. :/

 

ego pic.

 

Av Clara Olsson - 23 juni 2012 12:32

Sabina Pettersson, Joanna Jansson & Lina Wiik Fredin ♥

 

Josefine Sundin ♥

 

Stephanie Sela ♥

 

Albin Henningsson ♥

 

Olle Segall & Klara Eriksson ♥

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards