ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 19:33

go'kväll! C:

nu har jag nyss kommit ut ur duschen, och mina ben är lika lena som silken ^^

ska smsa älsklingen och fråga om jag ska ringa, innan glee börjar ;)

men just nu sitter jag i soffan med lillsyster Thea och kollar på Family Guy, såklart har jag världens dåligaste humor så jag dör av skrat :d

men jaja, nu har ni fått rätt mycket uppdateringar idag, så nöj er C:

hejdå ;*

skolavslutnings kläderna! :3

 


Av Clara Olsson - 13 juni 2012 17:36

hej igen!

jag tänkte ge er lite nyare uppdatering! ;)

jag har spelat ''The Sims'' efter den senaste bloggningen, vet inte varför men de där spelet är beroende framkallande ;d

måste duscha idag också, raka benen och lägga fram kläderna till imorgon :3

och eftersom jag ÄLSKAR att plandera saker så har jag redan fixat när jag ska duscha ^^

och för infomartion så ska jag ner till duschen 18.30, och då missar jag inte Glee eller Spindelmannen 2, men även om jag missar de så spelar jag in de ;)

för er som undrar över rubriken är de såhär.. JAG FYLLER ÅR OM 8 DAGAR, kommer bli så underbart! bara att älsklingen inte kommer att vara med eftersom hon ska på dansläger :'(

men min Kigurumi kommer ävem på måndag, längtar C:

men nu ska jag fortsätta att sitta forever alone och lyssna på musik ^^

hejdå ;*

hej älskling, jag längtar efter dig ;*

 

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 15:44

hej!

förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket men igår så va de väl inte så mycket ;p

bara att jag skäms över att jag ser mongotjock över bilden.. men själv vet jag att jag inte är så, så skiit samma ;d

men idag har jag vart hemma, har super ont i halsen och i kroppen osv. och imorgon får jag S O M M A R L O V ! DÅ SMÄLLER DE! ^^

ska kanske till älsklingen imorgon för att se hennes avslutning på fredag, hon skulle prata med sin mamma osv C: så vi får väl se hur de går ;d

men just nu kollar jag på barnpogram på nickelodeon, alltså barnpogram ;)

jag älskar barnpogram.. :$

men nu ska jag fortsätta att messa med älsklingen och så c:

hejdå ;*

gammal bild ;)

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards