ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Clara Olsson - 18 juni 2012 20:31

go' kväll alla underbara! :)

just nu har jag nyss myst ner mig i min kugurumi och messar med allt folk c: och tittar på Simpson :p

jag har väl bara pratat med moa en massa idag och ätit hos farmor.. :)

och då fick jag ett samtal från min vän som kallas ryssen, och vi snackade om att ses på lördag ^^

imorgon kommer ju Klara som sagt, de kommer bli B Ä S T! hon kommer att sova över med till på lördag, så måste städa också :3

fyller ju även år på torsdag, hehe.. kommer bli najjs att få saker, för om man känner mig så vet man att jag bara älskar att få saker ;d

men hatar att förlora saker.. :/

aja.. de är väl allt för idag, om jag inte för ett natt-inlägg lite senare, men de får ni väl veta senare om jag gör eller inte ;D

hejdå ;*'

gammal bild ur arkivet.. :p

    

Av Clara Olsson - 18 juni 2012 14:15

hej! :)

snart ska jag fixa frulle, känns rätt onödigt eftersom klockan är 14.. men ska väl göra lunch istället, eller bara fixa nuddlar..

känner mig rätt nere idag, men Mattias kommer ringa senare så jag kommer prata av mig rätt mycket.. :/

känns bra att veta vart man har dom bästa vännerna! :)

men just nu sitter jag och kollar på barnpoogram, skräll mig kan man säga och så messar jag med massor ;d

ungefär vid 18.30 ska jag till farmor för att äta mat, pappa är i stockholm med Mia och kommer hem imorgon så jag och Moa får väl ha de mysigt hemma själva eftersom Thea sover hos farmor, men de blir nog bra :)

jag skriver väl mer senare ikväll, så ni får väl veta vad som har hänt under dagen, även fast de inte kommer att vara mycket men ändå.. ;3

hejdå ;*

true story broh!

 

Av Clara Olsson - 18 juni 2012 11:50

Jag älskar mina vänner, ni som alltid vart vid min sida hela tiden, ni som alltid har stannat kvar fast jag har vart ett svin, ni som alltid suttit vid min sängkant och hållt om mig när de har forsat blod och tårar från mig.. Ni som alltid har vart med mig i alla väder..  Och ni som jag vet att jag kan lita på upp till 110 %..

Ni tar mig från botten till toppen, och jag är er för eviga tacksamma! och de är bara ni som ser mitt falska skratt, mitt krossande hjärta, när jag inte kan tänka klart...

jag älskar er verkligen, ni är som om ni här till i min familj, ni står mig så när.. Ni finns alltid med mig, i mitt hjärta!

och ni vet om ni faller, då kommer jag alltid att fånga er!

den här texten är mest tillriktad till :

Stephanie Sela ♥

Jenny Andersson ♥

Klara Eriksson ♥

Olle Segall ♥

Albin Henningsson ♥

Nadja Lindell ♥

Jesper Wallner ♥

Sabina Pettersson ♥ 

Albin Olsson ♥

Lina Wiik Fredin ♥

Joanna Jansson ♥

Josefine Sundin ♥

Pontus Bergqvist ♥

Daniel Färnlund ♥

Nille Blomm ♥

Mattias Behrendt ♥

Mikaela Sjovall ♥

Moa Olsson ♥

Madelen Nilsson ♥

Emma Sunebrink ♥

Alexandra Johansson ♥

Ida Brogwall ♥

Kim Wall ♥

Victor Söderberg ♥

Elias Pinelake ♥


De finns mer, men de här är dom som förstår mig mest!

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards