ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 16:58

hej! :)

hoppas ni blev nöjda med svaren som ni fick igår ;)

men iallafall, nu har älsklingen åkt hem.. och jag ligger i min säng och lyssnar på musik..

ska väl snart till centrum igen för att lämna in filmen som jag och Maiia hyrde igår, ''Jag Saknar Dig''

hon hade inte sett den, så varför inte? ^^

vi hade köpt chips, dip, dricka osv C:

vi åt även Subway när vi kom till katlstad igår, möte upp Moa också så åt vi :)

de har vart en helg med massor av mys! ibland älskar jag distans förhållanden för man har så mycket att prata om osv :d

ni kommer att få bilder sen, när Maiia har lagt ut dom.. eftersom hon har tagit massor med bilder med hennes kamra och de gjorde inte jag ;$

men vi har typ kollat på film hela helgen kan man väl säga, och igår tävlade hon i dresyr, de gick skiit bra! :)

idag ska jag bara ta de lugnt, ska snart åka iväg och lämna tillbaks filmen ;)

hejdå ;*

och de här gjorde min stora syster Moa klockan 1.30 på natten ;)

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards