ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Clara Olsson - 20 juni 2012 19:20

jag kollade bara in min statistik jämt nyss..

och under den här månaden idag så har jag fått ''666'' läsare, inte mitt rekord..

men för alla er som vet vad 666 står för så måste ni nog fattat hur jag såg ut av skratt efter de! xD

min trötta humor, jao.

 


Av Clara Olsson - 20 juni 2012 17:11

God eftermiddag c:

Jag och Klara vaknade vid 12.30, satte oss vid datorn och töntade oss D;

och när jag hade somnat inatt så tog hon kort på mig, igen.. SÄGER BARA DETTA, HÄMDEN ÄR LJUV!

sen kom Albin över och fjantade sig med oss! ^^ skiit kul c:

och självklart fick jag göra nuddlar till mig och Klara -.-' och för den delen så kan inte Klara äta nuddlar alls xD

vid 15.30 kom Klara´s mamma för att hämta henne, men Albin stannade kvar så vi fortsätte att vara amält flumiga ;d

men när pappa kom hem drog han ;d

är fortfarande super trött, blir nog att lägga sig tidig ikväll, fast inte för tidigt D; 

eftersom de är sommarlov! C:

fyller ju år imorgon, så vi kommer vill hålla på rätt mycket här hemma och så.. ;)

aja, mer uppdatering sen eller imorgon :3

hejdå ;*

en gammal bild.. c:

 

Av Clara Olsson - 20 juni 2012 12:35

ah, och klara är fotografen.. japp..

 

Av Clara Olsson - 20 juni 2012 02:11

tjena alla underbara läsare! :)

jag och Klara har nyss kommit in, kan man säga ^^ vi har vart ute mer än 2 timmar och bara gått, dock så träffade vi ErikAhlqvist och en till förut men de va inte så mycket C:

Vi såg även ett rådjur när vi gick hem ifrån och sen ungefär 2timmar senare så är de kvar, as läskigt D;

eyy, jag är skiit stolt, jag städade mitt rum förut, eller ah de är väl lite kvart men ändå c:

jag har väl inte mer att säga.. ;s

ni får väl mer uppdatering lite senare! :3

btw, fyller år imorgon! :DD

hejdå ;*

Klara förut ;*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards