ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Clara Olsson - 27 mars 2012 17:35

hej ! ;D

sitter ute på altan och ser hur solen börjar att försvinna :(

har moas bergssprängare oxå och har på musik ¨på den ;)

hon va tvungen att sticka för ett tag sen eftersom hon skulle på bio med klassen ;pp

så jag har solat i 2 timmar om inte mer ;o så måste ha blevit något brunt ^^

försökte plugga lite men gick inte så bra.. höhö.. :// men jaja.. prov imorgon då. ^^

vet inte om jag ska gå till skolan elr inte.. måste nog de eftersom jag va ''ute'' idag.. ://

har fortfarande ont i huvudet, halsen och tätt i näsan.. så ahh ;c

ska nog chilla klart ;)

hejdå ;*

bästa syster!, sommaren är påväg! :D

lika a BAWS!

 

Av Clara Olsson - 27 mars 2012 09:55

hej :))

jag skrev ju inget igår, men de va för att jag är sjuk och mår fett dåligt...

ajaa.. så de händer ju inte så mycket när man är sjuk..

måste friska till mig eftersom vi har prov imorgon och på torsdag.. Och har inga plugg saker hemma, så att måste be nån att ta med dom från skolan.. men jaja ;pp

jag har inte så mycket att skriva faktis ;//

så.. aah.. ;dd

Hejdå ;*

old pic..

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards