ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Clara Olsson - 16 mars 2012 07:39

hejj då C:

igår bloggade jag inte, men jag blir så sjuk trött på dagarna elr något xd

men iaf, igår va det grynt kul ^^ va med bästa Klara och fick sluta efter idrotten, ingen bild så jävla GÖTT! :D

vi såg på film ''HundTricket'', va ute och ahh.. och en liten stund träffade vi AlbinHenningsson, sen så såg vi Amanda ^^

fett nice C: Vi gick hem kollade på TV lite, sen drog vi till bussen ^^

och aah, ingen va hemma när jag kom hem så jag tog på mig mys kläder satte mig vid TV och bara slappa ^^

sen kom min underbara pappa med hamburgare ;p

aahh.. men idag är de STUDIODAG! fack yeah! :) så kolckan 11 ska jag iväg till BUP -.-' gud va jag hatar dom...

men sen ska jag till Klaras skola ^^ sen vid 21 är Daniels tåg framme så jag ska va där och vänta på honom C:

saknar han såå!!!

men jaja, måste duscha och fixa mig efter jag har kollat på TV med min lilla syster lite grann...

BTW, jag lovar att bli bättre bloggare, men vet inte om de kmr i helgen, men kanske C:

hejdå ;*

jag & Moa, 2009

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards