ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Clara Olsson - 31 mars 2012 15:56

blekningen :

 

toningen :

 

 
Av Clara Olsson - 29 mars 2012 21:33

hej! :D

idag så åkte jag in till stan träffade massor där med skulle va med Klara, köpa hårfärg! :))

resutatet får ni imorgon om jag inte ska sova hos Klara då ;pp

sen drog vi till busstianon igen, va med folk där, tog bussen hem och chillade xd

sen gick vi till mormor, lämnade hårfärgen där, drog och möte Tim.. :D

köpte mat, drog till gårn, satt där D:

aja.. sen drog vi till mörmo hallen, inte mkt där xd

sen kom klaras pappa och hämta henne, så skussade Tim mig hem på cykeln ;pp

och ah, så orkar jag inte äta hamburgare xd så jag bara sitter hr C:

måste plugga till SO provet imorgon (Y)

men imorgon ska vi även va med Lilla Olle :33

har inte träffat han på ett tag ;oo vetinte varför xd

aja..

hejdå ;*

Av Clara Olsson - 29 mars 2012 07:58

HEJ! :))

morgon inlägg då ;))

jag ska till skolan idag! jag vill inte sitta hemma och inte göra något, så nu fan ;p

ehh, efter skolan ska jag dra in till stan för att möta Klara, vi ska köpa hårfärg till mig ^^

nu jävlar ska jag fixa till håret, mormor ska färga (Y) men de blir vid 17.00 :)

måste gå och leta upp några strumpor :3 och borsta tänderna, måste ju gå 15 över :D

men jaja c:

hejdå ;*

dagens outfit :

  

  

ett svart linne med ''mr tickle'' på, vet inte vart den är ifrån

  

svarta jeans, tror dom är från HM.. :3

    

och en huvtröjja från carlings C:

 

Av Clara Olsson - 28 mars 2012 11:34

hejsan! :)

jag stannade hemma idag med, men imorgon drar jag till skolan.. får se hur de går.. ;p

men jaja, jag har just satt på ''Happy Feet 1'' älska bara filmen grov ;3

jag skulle vart med Klara idag, men eftersom jag standade hemma såå kan jag inte ;((

men imorgon, då jävlar! :D

igår kväll kollade jag på tågbiljetter på lovet, ska åka till Daniel C:

men bara för en dag :// känns lite ovärt, men jaja.. JAG FÅR JU TRÄFFA DEN BÄSTA SOM FINNS!! :D

och vi träffas ju inte varje dag, så de är ju alltid något.. ;p så han och jag ska snacka på skype ikväll och sncka om vilken dag osv. :)

måste färga håret innan jag åker till han ;3

sen på påsk ska jag va hos JosefineSundin, de kommer bara bli bäst! :pp

men jaja, ska fortsätta se på film och fixa något att äta :)

Hejdå ;*

gammal bild ;)

  

en bild som jag fixade igår ;)

fast den är oxå rätt gammal xd

 

Av Clara Olsson - 27 mars 2012 17:35

hej ! ;D

sitter ute på altan och ser hur solen börjar att försvinna :(

har moas bergssprängare oxå och har på musik ¨på den ;)

hon va tvungen att sticka för ett tag sen eftersom hon skulle på bio med klassen ;pp

så jag har solat i 2 timmar om inte mer ;o så måste ha blevit något brunt ^^

försökte plugga lite men gick inte så bra.. höhö.. :// men jaja.. prov imorgon då. ^^

vet inte om jag ska gå till skolan elr inte.. måste nog de eftersom jag va ''ute'' idag.. ://

har fortfarande ont i huvudet, halsen och tätt i näsan.. så ahh ;c

ska nog chilla klart ;)

hejdå ;*

bästa syster!, sommaren är påväg! :D

lika a BAWS!

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards