ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Clara Olsson - 7 mars 2012 10:05

hej, alla ni underbara! :))

just nu är jag hemma.. eftersom jag inte mår så bra..

men jaja.. jag kunde inte somna om eftersom moa hoppade runt och hojade i mitt rum xd

fyfan.. så go! :D

men imorgon så går jag nog till skolan.. möjligtvis..

ska ju va med Klara då ^^ så får ju inte vara sjuk på min och hennes dag ;*

hihih :D

förhoppningsvis ska Stephanie komma hit på påsklovet och så åker båda vi till Gbg och är där sen till henne, de kommer bli bäst.. ska bara snacka mer med min älskade far om de.. hoppas att han kommer att säga ja, jag har ju snackat bara lite med honom om de och han sa att Stephanie fick komma men han vill ''diskutera'' mer om jag ska få åka dit igen.. :)

men jajaj..

Hejdå ;*

ego pic, fackyeah! :D

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards