ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Clara Olsson - 5 mars 2012 08:31

heejj! nu är jag tillbaka!!

euhm? de är skola som sagt i dag, men vi börjar lite över 12 :D

jag ska snart ner och duscha! men först skriver jag lite ^^

som sagt när jag kom fram t Gbg, så stod Daniel och väntade på mig :')

vi letade upp där tåget så åka ifrån sen drog vi och käkade på Mc :D

och där fick jag ''låna'' hans kjedje halsband.. (L)

och han skulle ha tbx de på söndag.. ;))

sen drog vi t tåget, sa hejdå och så ^^

sen när jag kom fram skulle jag gå någonstans och så stod jag vid ett grill ställe och fattade inte va Stephanie menade när hon sa vänd dig om och kolla mot vägen xd

sen sprang vi till varandra och kramade om varandra as hårt! :D

sen drog vi t henne och körde lite GH, ;)

sen drog vi och käkade C:

ehum? jaa.. kmr inte ihåg så mkt mer av den dagen D;

nästa dag, alltså Fredag, så hade hon hemuppgifter så de va chill (Y)

ja.. vi gick väl la runt i stan och hälsade på hennes gamla skola xd

och nu är jag och Stephanie förlåvade :D

sen efter att vart på stan drog vi t Alex.. C:

vi skulle åka t Andreas & Jonne :))

de va fett chill :)

ja.. vi gjorde väl la inte så mkt :)

på lördagen, så träffade vi Kelly ;p

skiit najjs :D vi lite på stan först, käkade och sen drog vi till Andreas igen xd

ehum... aah, andreas kompisar va därr oxå C:

sen när vi skulle gå t Jonne så kom Alex ocå C:

sen drog Kelly efter ett tag när vi skulle dra t Andreas igen -.-

fast då va de bara jag, Stephanie, Andreas och Alex som drog ;p

HAHAHAH! så jävla söt, Stephanie Däckade stort i Andreas säng när vi dunkade musik, fyfan! :D

sen däckade jag.. :$$

ja.. sen så va de väl la inget mer med de..

ehum? ja.. vi va väl la hos Andreas på morgonen oxå.. och tydligen hade dom oxå däckat :D

men jajaj :) sen drog vi till Stephanie för att jag var tvungen att packa osv.

aah.. och när vi kom hem till henne så åt vi, chillade vid TV.. sen va vi tvugna att åka t tågen :((

men när jag kom t Gbg så stod Daniel där och väntade igen :'')

men jag hade tappat biljetten t tåget så fick köpa en ny... (A)

sen så fick Daniel aldrig tbx sitt halsband för vi va tvugna att springa till tåget.. ;pp

sla duscha nu, ni fick iaf reda på lite av som hände ;))

Hejdå ;*

älskar dig som in i helvete Stephanie!

vi måste göra om de här snart!

fixar så att jag kmr t dig vid påsk elr något ;)

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards