ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Clara Olsson - 25 mars 2012 20:45

hejsan! :))

idag så blev de ju Madde som sagt, tog bussen vid 13 ^^

så fick jag träffa mina underbara saker min 'ff Madde ooh min 'kk Joline, toppendag måå jag säga ;p

sen så va de ju några mer, men aah..

fick sms av min älskling och han frågade om jag ville åka ner till han, och jag bara måste snacka med pappa först ;pp

så vi får väl la se hur de går med de ^^

ååh jag vill han så himla mkt, han är ju bara allt och mkt mer!! saknar han så grymt mkt.. Hoppas att mina kära far ser de här, så han fattar att jag är käär!! Och att jag älskar både han och Daniel grymt mkt!!

Min pappa är allt för mig, han har stöttan mig i alla läggen och jag älskar han så himla mkt för allt han har gjort för mig, you'r the best for me, dad..! <3 I LOVE U!  är bara grymt stolt över att ha dig som mina pappa!

behöver även färga håret snart.. fått en grymt ful utväxt, blir nog samma färg som förra gången fast ljusare

alltså ljus blått elr nöe.. ;)

jajaja.. har NO prov på onsdag och SO prov på torsdag ^^ de blir väl la okejj, tror jag väl C;

nu har jag inte mer att skriva xd

hejdå ;*

bilden är från 2010, i bulgarien :3

 



Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards